Followers

Monday, December 14, 2009

Majlis Kahwin mereka~(^_^)y

Malam jumaat lepas saya sekeluarga ke KL..
Nak ke majlis kahwin kakak sulung BF..
Kak Ani Fauzia dan pasangannya Asyrul Naim..
Gerak after Maghrib, seperti biasa jalan nak masuk KL memang tak sah kalau tak sesak..
Masa masuk Jalan Kuching, jam dah 8.15..
8.15 sepatutnya pengantin yang berarak masuk dewan..bukan kami..
Dalam sok risau2 tu sampai juga ke majlis..
Tengok macam masih belum mula majlis..
Fuhhh..lega~

Majlis dimulakan tak lama lepas kami duduk..
Dimulakan dengan ucapan aluan pengerusi majlis..
Diikuti perakakan masuk pengantin..
Ada la 2 keping picture masa tu diambil..

Ni sengih nervous agaknya..=)
Temanya ungu jadi airnya warna ungu,
kek lapisnya ungu..
Bekas telurpun warna ungu..
Nasib baik lauk tak ungu,..ekeke~

Lepas itu, ada bacaan doa selamat..
Diikuti ucapan daripada wakil pengantin perempuan..
Lepas itu, kami dah boleh makan.. (pengantinpun terus makan beradap..)
Tak lama kemudian, slideshow pasal kedua2 mempelai ditayangkan..
Yang lucunya, pasangan pengantin pun duk toleh2 nak tengok slide juga..=)

Lepas dah makan beradap..
Acara potong kek pula..
Diikuti ucapan daripada kedua mempelai..
Kak Ani bagi speech in nihonggo..(sayapun tak paham daa~)
Pasangannya bagi ucapan juga tapi dalam bahasa melayu..
Lepas itu, pasangan pengantin diminta jalan2 ke meja2 tetamu..
lepas itu, habiss dah acara..dah boleh balik..(masa tuh kul 9.45)..


p/s : setakat ni ini sahaja picture yang ada sebabnya malas nak jadi papparazzi..
picture diri sendiripun tak ada..sob2..
nak tunggu picture daripada Abg Lut(cousin my BF)..=)

4 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics