Followers

Wednesday, December 23, 2009

Mari2 lihat ape kebenda hadiah number bertuah itu..

Salam semua..
Di sini saya nak reveal seperti yang dijanjikan dalam entry ini..hadiah apakah gerangannya..
Ermmm...tapi malulah pula sebab tidaklah istimewa sangatpun..
Memang itu sahaja yang terlintas dek fikiran ini..
Kepada CikMin harap2 anda berpuas hati..
Klaua tak puas hatipun kenalah puaskan juga..
huhu~

K, hadiahnya ialah..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Bag yang cantik ini..=)
err..cantik ke?

Tapi macam kosong pula kalau bagi bag semata..
Hmm..
ape lagi ek nak di tambah..
jap2 biar saya fikir dulu..



ahhaaa~~~
dapat dah..
saya tambah..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tambah novel sahaja..
Kantoi sebab ada harga lah pulak kat novel ini..
err..CikMin suka baca novel tak?
Saya memang fanatik dengan novel..
Sebab itu hadiah saya akan ada novel..
=)


Sebenarnya saya dah pos hadiah ini tengahari tadi..
So, estimate esok atau lusa sampailah..
Tunggu kat depan peti pos umah ye CikMin

10 comments:

Zuwairi said...

nak xnk.. penerima hadiah kena terima juga..;) ok la tu;)

Cikmin said...

salam dear...cikmin terima sepenuh hati tau...novel???tau tak cikmin fanatik novel alaf21 jugak..huhuhu...

p/s bicara hati 'damya hana' tu sgt menyentuh perasaan tau...

noorafzan.blogspot.com said...

zuewairy..
wakaka..
kejam betul ayat..

noorafzan.blogspot.com said...

cikmin...
laa...ye ke?
nasib baik awak suke..
hehe~
dah dapat bgtau yer..

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

waaa...
jeles2~~
hua hua hua

noorafzan.blogspot.com said...

lenkali saya vuat contest lagi..
ermmm..

Cikmin said...

adiah dah dpt td...!tenkiu dear..i love the beg..

Anonymous said...

thniah kpd pemenang..
hehe

noorafzan.blogspot.com said...

CikMin..
hehe~
istimewa beg tuh..
=)
btw, thanks sebab suka..

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen..
tahniah kepada cikmin..
=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics