Followers

Sunday, December 20, 2009

Beratnya blog saya..?

Jalan2 singgah kat Ezany-kun nya blog..
Tertarik nak timbang blog saya..
Maukkan je url saya kat dalam box kosong pastu click butang check..
Resultnya taraaa~
Ezany-kun kata kalau lebih 100kB dah kira berat berlebihan..
Hoho..233kB..lebih 2x ganda tuh..
tapi saya rasa taklah berat sangat kot..(perasan..=))
Blog saya ni ambil masa lama sangat ke ek untuk loading bila nak view page?
Any comment from viewers..?

Kalau terbukti berat, konolah saya adjust2 berat yang berlebih tu..
huhu~
Taknaklah hilang viewers semata-mata kerana blog susah aka lambat nak loading..

Anda nak try test check berat blog? Sila ke sini ek..

8 comments:

ezanykun said...

ok lagi ni.. layout cpt jer loading.. cuma berat tu sbb byk gambar (banner).. pastu ade slideshow kat bwh tu.. tp yg ni sume biar lmbt loading sket pun xpe jer.. yg penting entri post kluar dulu..

Adam Ruslan said...

Dah timbang, 12.09 KB. Selim melim.

p-cah said...

kak afzan, blog lama saya boleh la buang ye.. ni yg baru punya. tq.
http://kakcah1811.blogspot.com/

noorafzan.blogspot.com said...

ezany..
ooo..ye ker?
thanks for explanation..=)

noorafzan.blogspot.com said...

amANI..
wow..slimnyer..
mmg sonang nak loading blog amANI

noorafzan.blogspot.com said...

P-cah..
ok, nanti akak tukar..

nur said...

blog obesiti. hehehe ;p

noorafzan.blogspot.com said...

nur..
wakaka..
itu le die..
macam berat ni 2 kali berat normal la..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics