Followers

Wednesday, December 23, 2009

Dah dapat dah..tq intan~ and Cik Zira~

Selamat pagi salam satu malaysia dan satu dunia semua..
Ingat tak pasal contest yang saya masuk dulu..
Contest yang saya menang tu..
Contest anjuran cik Intanurulfateha kita..
Semalam hadiahnya dah selamat saya terima..
Terima kasih yea..
Saya siap cubalah pula hadiah itu..
Cubaan pertama mencuba..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
taraaaa~


Aduh, bulatnya muka saya pakai shawl..
wakaka~
Lilin cantik itupun termasuk pakej hadiahnya..
tq sekali lagi..
lenkali bagi akak menang lagi yea..

Then, saya juga nak ucapkan terima lasih kepada CikZira..
Tudung yang dipesan dahpun selamat sampai semalam juga..
Saya suka..=)
Nanti saya cuba ya..
tak sempat nak snap2..

20 comments:

AJ said...

Congratz ye..Cubalah masuk contest2 yg lain pula lps ni ya?

http://eyriqazz.blogspot.com/

. said...

wahh.

noorafzan.blogspot.com said...

eyriqazz..
tq..=)

noorafzan.blogspot.com said...

nizamsani..
=)

Anonymous said...

thniah..
aa...
lionteen vote hr tu..
eceh..
lionteen ni nk bgtau jgk..
hehe

Unknown said...

comel je pakai shawl ;)

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen..
ahha..
ye..awak de vote..
tq yea..=)

noorafzan.blogspot.com said...

cik epal..
er..ye ker comel..
*blushing*

thanks.=)

ayisy said...

Salam. Bestnyer dapat hadiah. Saya kalau masuk pertandingan tak pernah menang. Cabutan bertuah pun tak pernah kena. hehehe.. Opss! Swatch warna merah tu! Hehehe..

noorafzan.blogspot.com said...

ayisy..
benda tu ikut rezki..
petuanya bangun subuh jgn tidur lagi..
(agaknya la..)

jam kaler merah..
itu le jam nye.

Unknown said...

wah,cam best jek..

alizankamar said...

takhniah.....
ari tu janji hadiah nak bagi 2 kan....
.....

hahahaha gurau aje...

Asu said...

congrats dear.nmpak sweet dgn shawl tu

niesz said...

besh nyer dpt adiah..comey lagik..ehe..

noorafzan.blogspot.com said...

shah..
ehehe~

noorafzan.blogspot.com said...

alizan..
haha~
kalau hadiah die besar dan boleh di bahagi-bahagi dah bagi daa..
huhu~

noorafzan.blogspot.com said...

asu..
eheh~
tq kak..

noorafzan.blogspot.com said...

niesz..
tq ye niesz.=)

intanurulfateha said...

.hee da dpt ek kak
.sori, adiah x best pun
.wuuuu T__T

noorafzan.blogspot.com said...

intanurulfateha..
aah dah dapat hadiahnya..
tq yea..
akak terima dengan rasa syukur..
cantik shawl nye..=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics