Followers

Friday, December 11, 2009

Twilight Saga New Moon..bila lak Eclipse nak tayang ye..?

Salam kawan2..

Hari ini Jumaat adalah hari yang produktif untuk saya..
Terisi sahaja dari pagi sampai ke malam..

Sebab?
Pagi2..
dah keluar..
nak pergi tengok wayang dengan officemates..
Baru nak tengok New Moon..
Kami kumpul dulu kat company..
Lepas itu, sarap2 sebab dapat info jalan nak ke midvalley sesak sebab ada accident di situ..
Kul 10 gerak naik keretaku..
Ngam2 5 orang..

Sampai2 collect ticket..
Ada lagi about 40 minutes b4 movie start..
Jalan2 cari pasal dulu la..
Memang adapun yang cari pasal..
Sampai satu gerai kecil berhampiran food court,
kami bertanyakan pasal satu barang..
bagaimana ia berfungsi..
tapi, dia jawab sangat kasar dan malas..
Nak meniaga tapi RUDE..
Macam tak nak berniaga sahaja..
Kesian kami..=(

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Keluar sahaja panggung,
Apa yang keluar dari mulut ladies2 bertiga..
" hensemnya jacob.."
" kenapa bella tak pilih jacob?"
" kalau aku, aku pilih jacob "

mana lagi 2 ladies..?
Apa lagi, 2 orang nih pilih Edward Cullen la..

Saya dalam kategori mana agaknya?
Jacob or Edward?

Edward Cullen..

Jacob Black..

Saya rasa almost all akan rasa tak puas hati dengan ending yang tergantung tuh..
Tak sabar bak tunggu sambungan Twilight Saga'Eclipse' kot?
Rasanya mahu dalam masa yang terdekat ini saya mencari buku sahaja..
hehe~

Tadipun sempat pergi MPH tengok2 kalau ada buku tu..
Yang ada cuma 'New Moon' sahaja..
Tapi ada buku biografi 2 pelakon utama..
Bella dan Jacob je..
Puas cari yang Edward Cullen tapi tak ada..
Mungkin dah habis agaknya..
Rupanya Jacob atau nama betul dia Taylor Lautner tu baru 17 tahun usianya..
Macam tak percaya pula..
Tadi saya google juga cari maklumat pasal Eward Cullen..
Nama sebenar dia Robert Pattinson..
umur diapun 23..(asal tua benor saya ni ye..)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sampai rumah jam 5.00 petang..
Terus tak menahan layan blogging jap..
itupun tak sempat nak blogwalking..
Sebab lepas Maghrib dah kena gerak pergi majlis kahwin..
huhu~
Esok saya blogwalking sampai lebam yea..
see ya..

6 comments:

Ideologi Hidayah said...

afzan.. baca la eclipes.. haha.. msti jatuh cinta balik kat edward..

aah..eclipes byk yg dah sold out! tp kalau ko nak ebooks..aku ada.. haha..

noorafzan.blogspot.com said...

ada ke..?
meh bagi satu boleh?

Ideologi Hidayah said...

bleh.. email ko apa yek..?

noorafzan.blogspot.com said...

bejangutm@gmail.com..
ada kat post pasal contest..

Jard The Great said...

ehehe... eclipse tahun dpn lak

noorafzan.blogspot.com said...

harap2 la..
berjanggut le nak tunggu..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics