Followers

Tuesday, December 22, 2009

Trip ke Kluang~versi 1..

Alhamdulillah..
Terima kasih kepada sahabat2 blogger yang mendoakan keselamatan kami bertiga ke kluang..
Akhirnya berjaya gak saya drive jauh2 ahad lepas..
Pagi2 sesudah subuh, gerak ke KL untuk menjemput sahabat pertama..
Disebabkan tak familiar dengan jalan di KL, Saya lost..
Tak jauh sangatpun daripada lokasi asal..
Akhirnya saya tunggu dia dekat Petronas berhampiran sekolah Kebangsaan Melawati..
Bermacam-macam pesanan dan tunjuk ajar yang diberikan oleh ayah kepada sahabat saya itu.
Dia bagi direction mudah untuk ke destinasi seterusnya iaitu Bandar Baru Bangi..
Sahabat kedua saya tinggal di situ..
Kami sampai ke tempat kejadian kira2 kul 9.20..
Terus gerak ke Selatan melalui tol Bangi.

Perjalanan mengambil masa kira2 3 jam lebih..
Sebab saya kan pemandu berhemah..
wakaka~
(maintain 100~110 je kat highway..baik tak?)
Kira2 jam 12.30 kami sampai setelah terlajak hingga ke Bandar Kluang..
Sebenarnya dah nampak sign board taman tempat tinggal member tu tapi tak berapa yakin sebab ikut pada map ada SRJK kat simpang masuk tapi tak jumpa lak..
pelik2..~

Macam biasa ada episod2 sikit trip macam nih..
biarla saya selitkan sekeping dua gambar sebagai bukti..
Ni lah pelamin anganan menjadi nyata..
sile abaikan kasut yang menjadi sarikata di bawah itu ye..

Sila perhatikan cincin perkahwinan sahabat saya Farahdilah Idrus ini.
Cantik~
Gambar lain..?
jumpa lagi di versi 2 yea..

13 comments:

Mike6015 said...

anda orang Kluang ke? hahah, sebab I belajar di UTHM, tak jauh daripada Kluang :)

lagenda said...

Salam Ziarah......Tahniah la berjaya juga

Anonymous said...

lm da xg kluang..
dl ade gak g..
tp bile aunt da pndh KL,xg da kluang..huhu

noorafzan.blogspot.com said...

maxloon..
x la..kwn saya org kluang.
hehe~

noorafzan.blogspot.com said...

lagenda..
tq..=)

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen..
oo..ye ke?
1st time tu gi kluang..
tu yang sosat tuh..

sonata anak kancil said...

wah-wah senyap2 gi Kluang ye....kita selalu balik rumah MIL di Kluang!

ape2 pun tahniah rakan yang telah membina masjid...& U ???

niesz said...

tahniah tuk kawan tu ek..hihi..nice cincin tu...teringin lak niesz nk kawen..ahaks!

noorafzan.blogspot.com said...

sonata..
eh, kat situ gak ke?
saya tunggu cukur jambul anak pertama kawan tu nanti baru turun lagi kut..
wakaka~

noorafzan.blogspot.com said...

niesz..
hehe..
tingin gak nak tawen tapi jodoh lambat sket kut..
tunggu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

pergh!!

bestnya jalan2~~

noorafzan.blogspot.com said...

pergh..memang sonok..

leader said...

Can provide protection for the entire dwelling on an all risks basis around the policy limits. thomas charms The policy limit is defined by the policy owner when the insurance coverage is paid for. thomas sabo charm You are able to decide to insure the house and items for either replacement cost or actual cash value. cheap thomas sabo charms The house needs to be insured for replacement cost. cheap thomas sabo charmsReplacement cost is most likely the sum it will take to replace or rebuild the house or repair damages with equipment of identical kind and quality,thomas sabo without the need of deducting for depreciation.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics