Followers

Wednesday, December 9, 2009

Yeay...Blook idaman dalam tangan~

Pagi Isnin yang indah..
Saya medapati atas meja office saya ada 1 parcel..
Kecil sahaja..
Seronok kemain sebab dah lama tak dapat parcel..

Buka sahaja parcel itu Blook Hapacrita berbungkus kemas dalam plastik..
Bagus2..kalau kena air selamatlah buku ini..

Balik sahaja terus baca..
tapi tak habis baca lagi..
Nak simpan sikit cerita untuk buat ubat kalau hati tiba2 terluka..
Terkecik hati..
Terbesar hati..
Kalau ada orang berduka lara atau bad mood akan saya suakan buku ni untuk buat dia ketawa terbahak-bahak..

Ini kali kedua saya beli blook hasil tangan kawan2 bloggers..
Niat di hati nak dapatkan barang yang 'rare' di pasaran..
Sudah tentu blook ini susah untuk dijumpai di kedai2 buku biasa kan..
Sebelum ni saya beli Blook Konotasi..
Sekarang nih saya beli pulak Blook Hapacrita..
Kesimpulannya memang pecah perut la baca..
Tersu terang blog Hapacrita ni memang best..
Entry nya best2 belaka..
Ayat2 yang selamba digunapakai..memang tangkap hatilah untuk terus mengikuti blog ni..

20 comments:

StingRay said...

demmit....terharu aku...sob sob...

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

pergh, meh nk pinjam, nk baca nk baca~
huuu

intanurulfateha said...

.buku ape ni sis?
.best ek?

Anonymous said...

mmg btui2 funny ke?
se nk bl lak..
hehe

Ideologi Hidayah said...

afzan..aku pun ada baca buku hasil air tangan bloggers2 ni which is 1st 'kasut biru rubina' 2nd 'perempuan simpanan'.. w'pun agak seni bahasanya tp best gak la.. hee..

. said...

wow.tak ada blook ni.nak pinjam boleh?

Ibu Ammar said...

mmg blog beliau best..err, tak pernah lg membeli style camnih..huu, akan dtg try ar..

noorafzan.blogspot.com said...

stingray..

haha..
terharu ye..
berjaya gak membuat ayat2 manis..
hehe~
serius suka part dialog suami isteri

noorafzan.blogspot.com said...

elienz..
bacalah..
tapi kena tunggu akak abes dulu la..
=)

noorafzan.blogspot.com said...

intan..
ni namanya buku himpunan cerita2 menarik yang tela hdi blog kan oleh blogger otai brader stingray..
ada gak cerita yang x kuar kat blog.
best buku ni..
gelak2 guling2 la bila baca..
huhu~

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen..
kalau awak ikuti blog hapacrita, awak tahulah nanti..
gaya dia bercerita sangat selamba..

noorafzan.blogspot.com said...

dayah..
oo..ye ke?
leh pinjam..?
eehehe~

noorafzan.blogspot.com said...

nizamsani..
nak pinjam..
kena amik number la nih..
kalau nak beli masih ada jual lagi..
terjah blog hapacrita..

noorafzan.blogspot.com said...

sarah..
saya dah ada 2 blook..
dua2 best..
hehe~

. said...

kalau nak blook lama-lama.aku ada letak di blog aku http://penjualkertas.blogspot.com/.ada lagi yang lain.tak berkesempatan masukkan ke blog.

noorafzan.blogspot.com said...

nizamsani..
wah..nanti saya pi check..
tq for sharing..=)

niesz said...

mcmane nk dpt kan buku tu ek..teringin lak nk bace..

noorafzan.blogspot.com said...

awak pergi kat link blog hapacrita.
klik kat entry nih juga..
cepat,sebab dah nak habis rasanya..

Firol said...

demmit terharu bahagian pencetakkan

noorafzan.blogspot.com said...

firol..
haha..
=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics