Followers

Thursday, December 10, 2009

Jalan2 cari pasal di UM

picta kredit to : koishiemerah.blogspot.com

Siapa belajar kat UM sila angkat mouse..
waa...Ramai rupanya..
Hehe..
Saya bukanlah student UM walaupun ada gak perasaan nak further kat situ..
Lagi2 bila 2 besties saya further studies kat situ..
Sob2..bila lah saya nak ikut jejak mereka nih..

Berangan nak ambil master by research..
Rasa macam dah malas nak ke kuliah..
Cukuplah 4 tahun di U dan setahun di Matriks menjadi pengunjung setia kuliah..
Walaupun dulu projek PSM kat U tak score manapun tapi tetap gigih nak ambil by research..

Ahad lepas saya jumpa one of my besties...
Dia tutor kat UM tuh..
Dah lama planning tapi baru last week jadi..
Since dia pakai motor, sayapun drive masuk U dia..
Sebab nak bawa dia pi jalan2 kat The Curve.
Ni first time la dia pergi The Curve tu..
Mula2 memang saya SESAT BARAT la sebab U ni kecik tapi banyak jalan one way..
Ada sekali tu selamba sahaja saya jalan lawah arah..(nasib baik x de kereta masa tu..)
Wakaka~

Atas bantuan map secara cakap mulut thru phone call, saya sampai juga dengan selamat ke kolej dia..
Seronok sebab dah dekat setahun tak jumpa maaa~
Handset saya yang dah genap setahun tu pun dia ingat handphone baru...
Bila sampai kat sana tu, kami jalan2 window shopping..
Meriah dengan SALES..
Tapi, sebab poket dah nipis maka tahan je la nafsu membeli..
huhu~

Saya ajak dia makan Nasi Ayam Penyet kat Waroeng Penyet yang popular tuh..
Nasib baik dia suka..
Memang sedap tapi cili dia makin pedas la sekarang...(dulu taklah sepedas ini..)
Sedikit spoil lah semangat nak makan kan..

Kawan saya nak cari set dinner tuk hadiah kahwin member office tapi memang The Curve, Ikano, Ikea, Cineleisure dan Tesco di situ memang tak ada..
Alahai..
Terus pecut pergi IOI Mall..
Haaa..kat situ kemain banyak choices and pilihan harga..
Jadi rambang pula mata nak pilih..

Lepas itu saya hantar dia balik UM..
Alhamdulillah..selamat perjalanan pergi balik kami...
Next 2 weeks, saya akan pergi UM lagi jemput dia dan besties lagi sorang tu untuk pergi ke Johor..
Sebab sorang lagi besties kami nak kahwin..

Akhirnya kata2 salah seorang dari kami masa kami belajar dulu terjadi jua..

" Entah2, ko yang tak ada calon lagi ni yang kawin dulu.."

yup, my besties yang nak kahwin ni dulu memang tak ada calon time tu..
Kami yang lain semua dah ada pilihan hati..
tup2, dia yang kahwin dulu antara kami..
Lepas ni tak tahulah siapa..
Tunggu dan lihat sahajalah ya!

10 comments:

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

pasni akak la plak yg kawen~~
yeyyyy

Anonymous said...

lionteen pun nk g gak YES tu..(year end sale)
even sale,duit tetap xe gak..huhu..

beshnye dpt jmpe mmb lame kan..
lionteen ngn mmb2 lame tu acik plan nk jmpe,tp xpernah jd..huhu

noorafzan.blogspot.com said...

elienz..
eheheh~
ada lagi 3 candidates..
x tahu sape dulu..

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen..

YES cuci mata je la gamaknya..
sob2..

akak ni pun plan selalu tapi nasib baik kali ni jadi..=)

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

3 candidates??
meh pas satu!!
:P

noorafzan.blogspot.com said...

candidates sume pompuan dik..
yang laki lak dah ado yang punye..
tunggu mase je..

tapi ada je membe akak yang masih kosong..
tgh cari gak tuh.

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

almk.. pompuan?
keciwa2
:P

angahfarah said...

salam...
hihi~
ape blh buat afzan..da sampai jodohnya..
hati2 nanti nk dtg johor..rehat kat RNR kalo letih...aku doakn korang smpi dgn selamat..amin~

noorafzan.blogspot.com said...

elienz..
jgn kecewa dik..
kat tempat keje awak x kan x de kot?
ehehe~

noorafzan.blogspot.com said...

angahfarah..
hehe~
insyaAllah, doakan yang terbaik ye..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics