Followers

Sunday, December 6, 2009

Kalau anda?

picture kredit to : http://duniacacamarba.blogspot.com/

Semalam, saya pergi KL...
Masa di highway tu saya ternampak sekeping 50 melayang-layang di bawa angin di tengah highway...
Uish...duit tuh..macam mana boleh ado atas jalan raya highway nih..?
Kalau 50 maybe orang takkan sanggup ambil risiko untuk mendapatkannya.
Bagaimana kalau beberapa keping 100..?
Atau mungkin berpuluh keping..?
Kereta yang lain semuanya tengah 'racing' ni.
Semuanya tak perasan akan 'durian runtuh' tersebut.
Kalau anda, Anda ambil tak?


picture credit to http://iditis.blogspot.com/

Kelmarin, di tempat kerja...
Sedang busy melakukan tugasan yang penting dan urgent, tiba2 komputer saya padam.
Bukan saya sahaja ditimpa nasib sama, tapi ramai jugalah..
Rupanya ada problem yang menyebabkan bekalan elektrik terputus di setengah kawasan office.
Masa tu ada lagi sejam tuk balik..
Esok cuti...(tak semua cuti, ada yang OT)..
Bila ngam2 bunyi loceng balik, tetiba electricity dah ok.
Haisssh...
Kalau anda, anda sambung siapkan dulu kerja yang tertangguh tadi..
atau cabut lari?
Kalau anda kenal saya, anda tahu apa decision saya..
Habislah saya hari Isnin nanti..hoho~

4 comments:

Anonymous said...

cabut lari je..
hehehe..uih..
trun dr langit tu..
msti kene amik tu..
hehe

Firol said...

pasal duit tu....kalau jalan2 kampung tak payah stop keter.bukak tingkap sambar je....

kalau highway takleh..hargai diri anda

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen..
ehehe~
cabut lari ye..
sama le kite..

noorafzan.blogspot.com said...

firol..
uish..
terror nye..
penah buat ke kat jalan kampung camtuh..?

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics