Followers

Friday, December 11, 2009

Alhamdulillah..monang juge saya..

Salam allz..

Di sini saya nak umumkan bahawa...
Akhirnya..
Atas bantuan bloggers2 tersayang..
Saya dah menang loteri..pos bukan2..
menang contest..


Dalam cakap tak reti nak meraih undi tu saya dok gigih juga buat kempen..
Terima kasih banyak2 kepada bloggers2 yang dah vote saya sehingga semalam..
Ni sebenarnya kali ke 2 join contest sebenarnya tapi 1st contest kalah..
uwaaa...~
Kali ni..
Intan's Birthday contest ni saya menang..
Saya punya penyertaan ada kat SINI..


Seperti yang saya janjikan..
kepada yang ngundi,
Saya akan balas dengan mengklik2 nuffnang anda selalu..
janji!

34 comments:

Anonymous said...

lionteen vote okey

Faarihin said...

salam kak.. oho.. masuk contest eh.. smoga maju jaya.. ada masa nant insya-Allah oghang tolong vote kan.. (^__^)

. said...

hadiah bagi dua ye?

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen..
thanks ye..
sayang lebih nih..
=)

noorafzan.blogspot.com said...

Faarihin..
salam dik..
ye la..
akak masuk contest..
ingat sonang ajo..
ruponyo susah juga..
hoho~
thanks ya!

noorafzan.blogspot.com said...

nizamsani..
err..kalo adiahnye boleh kerat2, saya bahagi dua..

alizankamar said...

saya pn nak gak...hahaha...

noorafzan.blogspot.com said...

alizan..
kalau kek boleh la bahagi2 kut~
tq ye =)

StingRay said...

kejap nak vote.

noorafzan.blogspot.com said...

stingray..
tq ya..

Unknown said...

kalau free t saya undi ;)

aishahumairah said...

gud luck sis..
dh votekn..
gud luck..
t leh share hadiah x??hehehe
nice blog=)

noorafzan.blogspot.com said...

cik epal..
thanks a lottt..=)

noorafzan.blogspot.com said...

aishahumairah..
thanks ya..
sayang lebih..=)

jard putnam said...

hehe... okok.. ku vote jugak

Jard The Great said...

ku vote jugekk... hehehe

noorafzan.blogspot.com said...

5 megapixel..
tq..=)

noorafzan.blogspot.com said...

jard the great..
tq jard..
terharu..=)

tasekM said...

salam ziarah...



.

noorafzan.blogspot.com said...

tasekM..
Thanks..singgah lagi ye..

Nurmala Mazlan said...

i'll vote for you...wink***

Daffodil D said...

alah, dah due pulak. amcam, menang tak?

Faarihin said...

salam kak.. masih ada masa tak...

oghang nak pi vote ni..

hehehe.. (^__^)

Unknown said...

sekarang leh undi lagi ke?? :)

bujang_cun said...
This comment has been removed by the author.
bujang_cun said...
This comment has been removed by the author.
noorafzan.blogspot.com said...

normala..
tq..=)

noorafzan.blogspot.com said...

cik epal..

sempat lagi..
sampai tgh malam nih..

noorafzan.blogspot.com said...

daffodil..
belum tahu lagi la..
huhu~

noorafzan.blogspot.com said...

faarihin..
ada lagi masa..
boleh vote lagi..

aishahumairah said...

tahniah sis=)

Shahir @ Meng said...

hehe..
sila, klik nuff sy slalu..
sy pun vote jgk..

noorafzan.blogspot.com said...

aishahumairah..
thanks ye..
tq sebab vote hari tuh..

noorafzan.blogspot.com said...

shahir..
orait bro..
tq ye..=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics