Followers

Saturday, December 19, 2009

Dimana-mana pasti ada dugaanNya~

Esok saya akan jalan jauh...
Nak gi Johor pula..

Seperti biasa nak quote ayat yang biasa kita dengar..

" kita hanya mampu merancang tapi hanya Dia yang bisa tentukan"


Apa kena mengena quote itu dalam ini wayang gambar?
hmmm...
Biasalah...Rancangan yang di atur sejak 2 bulan lalu untuk ke Johor tu lain..
Tapi endingnya memang lain gila2 nye~

Part yang lain itu ialah..

1) participants.. (jumlahnya sama tapi orangnya lain2..)
2) venue to fetch..(asalnya nak fetch kat UM je tapi dah jadik lain tempat..)
3) days of trip.. (daripada days jadi day je..(pegi balik hari je daa..))
4) masa nak bertolak.. (plan asalnya afternoon..jadi awal pagi,sesudah subuh..)

Apapun bersyukur sebab jadi juga..
Harap2 tak ada masalah lagi selepas ini..
Doa2kanlah trip ni berjaya yea kawan2..
kalau tidakk...huwaaa...sob2..~

Sebenarnya trip ke Johor ini tuk menghadiri majlis perkahwinan sahabat baik saya kat U dulu..
Adalah saya story sikit pasal ni kat entry ini..

nota kaki : seperti yang dirancang tadi saya berjaya mempizzakan diri..once again..tapi hari ini Pizza Hut hampeh..nanti saya habaq mai apa dia yang hampehnye k..

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics