Followers

Sunday, August 16, 2009

Update sikit pasal majlis tunang my sista~.

Salam malam dari saya yang tengah penat sangat..
Daripada pagi sampai ke malam..
Maklumlah..hari nih hari pertunangan my sista..

Alhamdulillah..
Segalanya berjalan lancar walaupun makanan macam tak cukup je..
Padahal ayam dah masak 8 ekor..for nasi ayam spesel..
Siap dengan bihun goreng lagik..6 kampit bihun tuh..
Disebabkan ayam goreng madu dah habis, kami goreng pulak ayam goreng ayamas segera tu dua pack..
Itupun still cepat habis..

Sedara mara mula meramaikan rumah bermula jam 10.30..
Makin lama makin riuh rumah kami.
Rumah dah sehabis cantik dah..

Tepat jam 2.15..
Rombongan 2 kelisa belah lelaki sampai..
Adalah dalam 7-8 orang..
Mereka bawak 5 dulang kalau x silap..

satu : 2 cincin iaitu cincin risik dan tunang..
dua : cincin tuk kakak first ( sebab langkah bendul..)
tiga : kain ela untuk kakak first jugak..
empat : buah buahan
lima : kek secret recipe

Yang harunya, pihak kami x prepare pape hantaranpun..
huahuahua~
terkujat gak kami kat situ..
alerrr~

n then, saya kena jadi jurugambar x rasmi..
Mintak maap le sebab saya bukan reti sgt..
Pic kureng skit la kan..
nanti saya upload..

Dengan ada anak sedara yang baru je tadika tapi..
gile make up..
saya ada snap2 gelagat2 die yang mencuit hati..
nanti jugak saya upload yer..
budak2 zaman sekarang~

k, saya dah ngantuk amat dah..
esok lak ken kerja~
aduyai..
tak habis penat lagi nih..

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics