Followers

Saturday, December 26, 2009

Akhirnya dapat gak baju pengapitnya~

Hari tu kan saya ada cerita pasal kedai butik yang jual baju mahal..
Dahlah kainnya saya tak berkenan..
Tak ada padding kat bahu..
Saiz x de yang kecil..besar belaka..
hoho~
(haisshh kutuk lagi..tak baik betul..)

Esoknya kami memang pergi terus ke butik MARI yang saya cakap murah tu..
Harga baju yang saya nak tu semuanya range RM140..
Kualiti kain, jahitan dan ada padding kat bahu menjadikan ia jauh lebih baik daripada butik yang tak glamour yang rege RM229 tuh..
Saya rasa rambang mata juga sebab banyak sangat pilihan yang cantik2 belaka..
Berpinau mata eden..
Last2 grab gak satu..
Suka2..

Kalau nak tahu rupa baju pengapit itu, kenalah tunggu saya review pasal majlis kakak saya tuh..
wakaka~
Clue dia baju kaler putih dengan batu2 di hujung lengan dan bahagian depan baju berwarna merah, pink n putih..
Kain dia sangat sedap dipakai..
Cuma saya kena pakai inner sebab baju itu jarang di bahagian lengan..
Ke sahabat2 bloggers nak join pi kenduri kahwin my sis 2hb Januari ni..
Kalau nak boleh tinggal komen kat entry ini dengan email add..
Nanti saya post digital card..

10 comments:

Unknown said...

Salam Noor. Teori perbelanjaan: Gaji-simpanan=belanja jangan Gaji-belanja=simpanan. Nanti tak ada masa depan kerana nafsu berbelanja kita sgt besar. Ingat nasihat babah ye...Maklumlah bonus dapat banyak...

niesz said...

hihi..jd pengapit cam niesz ek..best2..nnti semue pic pengantin ade pic kite gak..hahaha..tu yg syok tu..1st time jd pengapit ni mmg best sgt2..lpas ni nk wait time jd pengantin lak..hihi..

sonata anak kancil said...

sure glamor habis tu....

ezanykun said...

merah makngah la ni..

intanurulfateha said...

.wahh bestnye!
.x sbr nk tgk akak pkai
.mesti cntik ;)

.alaa 2hb ker?
.mcm x leh dtg jer :(

noorafzan.blogspot.com said...

haha..
baik babah..
saay ingat..=)

noorafzan.blogspot.com said...

niesz..
tu le..
tengok gak picta awak jadi pengapit..
macam pre pengantin lak..

nanti awak jadi pengantin, lionteen lak jadi pengapit eh?

noorafzan.blogspot.com said...

sonata..
memang glamour..
saya dah tgk baju pengantin..
meriah..

noorafzan.blogspot.com said...

ezany..
ahaha..
x la..
baju kawen tu banyak putih dari merah..
hehe~

noorafzan.blogspot.com said...

intan..
la ye ker?
x pe la..
nanti akak share la kat blog tercinta ini..
jangan riso ye..=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics