Followers

Wednesday, December 2, 2009

Kereta ohh kereta..4 bulan dah~

Bila saya nampak kereta Honda Civic di jalan, perghh...cantiknya..
Bila saya nampak kereta Persona pula, cantik gak tapi tak mahu lah kereta besar2..
Bila saya nampak kereta Vios lagi2 colour putih, kalau saya beli ni memang boleh..tapi makan maggi la hari2..
Bila saya nampak viva, ok gak kecil sahaja senang nak menyelit, parkingpun mudah..tapi tak berapa gemar akan rupanya..

Sudahnya, myvi juga yang dibeli..
Myvi pun myvi la..
Dulu saya berangan nak beli kereta colour maroon tapi myvi tak ada pilihan warna itu.
Suka tengok Suzuki Swift..(berangan gaks tu nak beli tapi..tak mampu..)
So, end up dengan colour orange..(jauh sangat bezanya dengna tone colour idaman)
Sekarang dah 4 bulan usia kereta tu dengan saya.
4 bulan tu tak adalah lama sangat kan..
Alhamdulillah, selepas 2 calar kecil yang saya cerita dalam entry ni, dah tak ada lagi masalah.
Harap2 myvi tu dapat berbakti kepada tuannya ini dengan penuh dedikasi..
Baru service 2 kali sahaja..
Rasanya awal tahun depan baru kena service kali ke 3..
Maka akan terbanglah lagi beberapa keping note merah dan biru kehijauan..



Gambar ni tak de motif.
Nampak tu tangan saya terapung kat bahagian atas bonet enjin kereta.
Panas tu sebab enjin tak dimatikan masa tu..
Kalau sejuk dah lama tangan ku landing di situ..
hoho~

10 comments:

Nusin Bin Ahap said...

pinjam.. bleh jer...

noorafzan.blogspot.com said...

pinjam la..
macam x bese..

Mrs Nurul said...

aku nak gak honda accord!!

noorafzan.blogspot.com said...

honda accord x minat la..
cam orang dah berumur jer..

B E L L A said...

nak mini cooper!!! haha verangann kakk. hihi

noorafzan.blogspot.com said...

mini cooper lagi la x mampu eden..
bella cari la pemuda2 kaya lagi baik hati buat suami...
baru ley dapat kot..

positifnya, starts ur own business..
mesti boleh kaya..
keke~

niesz said...

niesz minat bmw sport..giler r..mau botak kpale if nk dpt kan kete nie..haha..

noorafzan.blogspot.com said...

BMW 5 SERIES..
TAK TERCAPAI AKAL..
YANG TERCAPAI AKAL CUMA CIVIC JE..
EKEEE~

sa_ya S A I D A H said...

saya suka viva! sbb die kecik..hehehe..

noorafzan.blogspot.com said...

viva mmg best sebab kecik..
macam kancil, kelisa leh nyelit2..
hehe~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics