Followers

Saturday, August 8, 2009

Tag from LADYKIKI~ Tentang Cantek?

Saya memang suka sangat lawat blog Ladykiki..
Sebabnya entry dia selalu je best..
Kadang2 ada picture2 pasal makan2 tempat best..
kadang2 ada artis2..
kadang2 ada entry perkongsian menarik lagi2 pasal pompuan la kan~
dan ni kali kedua saya di tag oleh dia..
Kali ni lebih seronok sebab nak describe tentang CANTEK..
Layan yer.. Q&A session saya mnih..
hehe~


Q: pengertian cantek pada anda ?

Cantek datang dari hati..
Kalau fizikal cantik tapi hati tak berapa cantik, maka akan nampak la kat muka.
orang kata tak ada seri..
orangpun takut nak dekat..
hehe~

cantek itu juga bermaksud selesa dipandang..
selesa untuk didekati..
Cantek itu akan lebih bila wajah dihiasi senyuman ikhlas~
ya, senyum lah~

Q:bila hari terakhir anda bermake-up?

Make up bagi saya paling tinggipun berbedak, berlipstik, dan bercelak..
itu sahaja~
pergi kerja pakai bedak ngan lipbalm jer..
last make up last weekend masa my fren bertunang~

Q; bila kali terakhir anda shopping sakan membeli make-up dan sewaktu dengannya?

kali terakhir beli barang make up ialah last month..itupun beli loose powder ngan eyeshadow...

shopping kat avon laks last week gak..
hehe~


Q; bila terakhir anda shampoo rambut?

err..saya shampoo rambut tadik..
hehe~
selalunya selang sehari..



Q; adakah anda seorang yang kemas dan teratur dalam penjagaan bilik?

hehe~
bilik saya tak sekemas mana..
sebab kongsi ngan kakak..
pagi2 pergi keje dulu..
so, nak kemas katilpun x dapat sebab kakak still tido..
saya bangun kul 6 tau everyday.

Q ; barang make up anda?

ada la takat gincu, lipbalm, bedak kompak, loose powder ngan eyeshadow tuh..

Q;senarai 2 aktress cantik dimata anda:

-dynas

-lisa surihani


Q: last sekali... r u hot?

err...hot ker? saya biasa2 jer..segan la saya..
hehe~



tangkap 3 gambar merasakan paling seksi.nyatakan keseksian itu dimata anda:


pertama: mata kut~hehe

kedua: nampak macam budak2 kan~ cute je..tapi seksi ker?


ketiga: picture ni saya nampak manja..tapi..tak seksi..saya tak seksi la rasanya..


nak tag sape?

- intanurulfateha

- ayu

- fanapicaholic

- taz

- boo

9 comments:

intanurulfateha said...

.buwekkk
.takmo buat ;p

Anonymous said...

seksi tak bermaksud dedah sana dedah sini..mungkin ada daya penarik~

saya kata..

ummm~
seksi!
muahahahaha~

noorafzan.blogspot.com said...

intanurulfateha..
takmo buat jugak..

ehhh..???


fawzanaziz..
amboi...
huhu~

Taz Jaafar said...

yay dapat tag ni. bestnye :)

noorafzan.blogspot.com said...

hehe~
sile buat ye taz..
best tag nih..
hehe~

KiKiHanakO said...

HIH.. anda mmg cantek.. =d

noorafzan.blogspot.com said...

err..(blushing..)
thanks kiki~

Ayu Zan said...

nak kena wat ea?

noorafzan.blogspot.com said...

yerp..wat le ayu..
yea..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics