Followers

Thursday, August 6, 2009

Nak update tapi PC Problem..

Ye..
saya kini di office.
Hanya dapat update cerita di office.
Jadilah daripada tak dapat update langsung..
Semalam saya try on PC kat rumah..
Boleh on..
Boleh run internet browsing..
Boleh bukan samapi 2,3 tab..
err..tapi sampai kat satu page tuh die asyik kuar pop up..
bukan virus saya tahu..
tapi macam bagi hint yang PC saya tak larat nak load page tuh..
at last die padam..gelap je skrin..
adesss~

saya ingin sekali mengucapkan tahniah kepada beberapa orang kawan yang telah bertunang/berkahwin dalam masa terdekat nih..

1) Kak Farah, senior kelab lambaian masa saya di U dulu dah kahwin..tapi nikah jer.. bersanding bulan 10.. Alhamdulillah..bersatu juga...Kalau nak tengok gambar sile ke page ini.. http://zairibaharom.blogspot.com/2009/07/akad-nikah-shawal-norfarariyanti.html

2) Kawan sekolah rendah dan menengah saya Huda Mad Zin..(sampai sekarang saya ingat nama bapa beliau..) telahpun mengikat tali pertunangannnya pada 02/Aug/2009 lepasdi rumahnya yang tak berapa nak jauh dari rumahku. Saya datang secara solo dengan harapan ada la geng bas sekolah saya kat sana nanti..tapi haram..semua tak datang..dan ada hal masing2..so, saya je la wakil sekolah beliau pada masa tuh..katanya majlis kahwin tahun depan tapi tak tau bulan berapa..huhu~

Then, nak update sikit pasal anak angkat yang begitu comel..
saya ada ambil gambar die tapi tak leh nak upload kat office.
hmm..
Dah lebih seminggu mak ayam mati di serang MUSANG..Nasib baik anak dia sihat lagi..tiap2 kali tangkap masa maghrib, kantung makanan dia memang penuh la.
Stok tuk sepanjang malam kut~
hehe~
Ingat nak namakan dia PUTIH..Sebab bulu die warna putih..
tapi tak sure lagi..
ada cadangan tak?
hehe~

3 comments:

Fadhlah said...

ayam tu jgn bagi makan beras tau..cepat palak nanti dia mati...klu ble carik jagung hancur ker..pastu campur pasir halus sket...tak pon,beli jer dedak ayam tu...

Firol said...

snow white ok kot..barat sikit

noorafzan.blogspot.com said...

padlah..
err..die cari makan sendiri tau..
die cari makan ngan bapak ayam..
so, malam just tido..

firol..
err..die jantan la..
cam ladies sgt jer snow white..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics