Followers

Tuesday, August 4, 2009

Nur kasih lagi..

Salam semua..
Semalam tak sempat nak update blog..
Just sempat blogwalking jer.
sebab..
erm..computer saya sekali lagi pengsan x kebah2 semalam after saya buka youtube.
Bukan wat pe pun. Just nak layan Nur Kasih jer..
Episod latest episod 10..
Lebih interesting sebab endingnya Adam nak pulak Nur Amina..
Saya rasa saya tahu kenapa dia nak sangat Nur Amina tu jadi isteri dia lagi..
Pada pendapat saya sebab dia nak bergantung harap pada Nur Amina tuk bimbing isterinya yang sorang lagi Katrina.
Itu saja la yang saya dapat assume sekarang.

Tapi masa first time die bertentang mata ngan Nur Amina selepas bertahun tak jumpa..
Saya kaget juga sebab pandangan Adam tu lain macam..
Macam rindu sangat2 kat Nur Amina.
Kalau dia benar2 ikhlas memang bagus la kan..
Tapi frust la abang Aidil..
Terlepas chances lagi..

Lepas layan Nur kasih je.
Saya memang langsung tak bukak blog..
Tau2 je dah nak masuk tidur..
Tau2 je dah bangun pagi nak pergi kerja.
Dah la malam tadi mimpi pergi karnival Jom Heboh kat Sabah..
Lepas nih Jom Heboh kat Sabah ye?
Tapi baru nak jalan2 tgk artis tetiba terdengar bunyi jam loceng..
potong betul..
huhu~

4 comments:

intanurulfateha said...

.haha x de mmpi laen ke kak? ;p

Mamamanja said...

x penah pun nengok nur kasih
best sangat ker?

noorafzan.blogspot.com said...

intan..
huhu..
tu la yang pelik tu..

mamamanja..
best kak..
citer khabir bathia..
mesti best nyer~

ayisy said...

Cter Nur Kasih sy tengok 1st epsod jek. Pastu balik kampus terus tak tertengok.. Kdg2 tengok kat utube, best cter tu.. !

layan ACAB? yeke? huhuhu..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics