Followers

Friday, August 7, 2009

Kawan saya HUDA bertunang~

Last week saya ada pergi kenduri tunang sahabat lama..
Huda Mad Zin..
Kawan dari sekolah rendah lagi..
hehe~

Saya pergi secara solo..
Saya cuma ingat lorong tempat die tinggal..
Tapi rumah mana satu langsung tak ingat..
Nasib baik ada kanak2 riang sedang bermain di tepi jalan.
Saya tanya rumah Mad Zin jer terus adik tu tunjuk rumah..

Sampai je saya nampak ada khemah makan..
Tapi saya tak ke situ..
Saya nak jumpa pengantin..ops..bukan..
bakal tunangan orang nih..
Nah..
berbaju purple..gaya macam pengantin dah~
cantik..
tapi saya pakai baju kaler lain lak..
ades..tak taupun tema apa..
hehe~

Ni la pelamin..macam majlis nikahpun ada rasanya~
meriah~


Ni la die kawan saya tu...Huda..cantik baju dia kan~

Betul tak saya kata macam pengantin.

Betul tak saya cakap.. tak sedondon langsung pakaian kami..

hehe~



Saya nak tunjuk gambar hantaran-hantaran..

Meriah hantarannya tau~
take a look keh~

Ok, nih hantaran tuk pihak lelaki from perempuan..
Kek Secret Recipe tu dah cair..























Ok,nih pulak hantaran tuk perempuan from lelaki..
ada yang lebih kurang je kan hantarannya..
Lagi2 coklat ngan cake..
sepasang kemeja ngan seluarpun sama..
cuma tema kaler je lain..
hehe~



















3 comments:

intanurulfateha said...

.akak bile lg? ;p

bujang_cun said...
This comment has been removed by a blog administrator.
noorafzan.blogspot.com said...

ahha..
itu suprise yer..
hehe~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics