Followers

Saturday, August 1, 2009

Tagged by Ayu~

Sesi menjawab tag from Ayu laks..
hehe~
(agak menarik..sebab tu laju je nak jawab~)


1. Bila kali terakhir anda cuci toilet???

pagi tadi..dalam seminggu ada la 2,3 kali..x serajin mana la kan~

2. Pencuci apa yang anda guna?

Lantai - sabun biasa..pastu sental lak ngan clorox..
baju - mak suke FAB kaler kuning tuh..tetiap minggu pakai 4 kg nyer..
Pinggan - mak suke sunlight..ayah suke axion..

3. Dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? Kenapa?

sekali je kut~
kalau rasa cam kotor baru mop..
sebab banyak ruang berkarpet..
x leh ak mop kan..

4. Apa tugasan anda sebelum menjelang malam?

Menjelang malam..
kalau rajin masak la..
kalau malas pi makan la apa yang ada..
skang nih..kena pi angkut anak ayam aka anak angkat saya masuk kotak..
malam sejuk wooo~

5. Apa menu hidangan makan malam anda yang paling simple?

maggie.atau sandwich sardin..

6. Minuman yang anda buat setiap pagi?

kalau kat opis..teh tarik..
kalau kat umah( time cuti ujung minggu).. teh o panas..

7. Sebelum tidur apa yang anda lakukan?

layan sudoku..
baca ayat kursi..
doa tido..
huhu~

8. Harus menjawab tag ini?

* Intanurulfateha
* firol
* amaNI
* ladyKIKI
* cik Yana

6 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics