Followers

Sunday, August 9, 2009

Last Friday enjoy di NANDOS, PJ..

Assalam semua..
Saya baru sahaja pulang dari jalan2..
drive baby orange yang cute~
bawak dengan berhemah.. 70-80 km/j jer ke Putrajaya yang biasanya lengang~


Last friday after office hours,
saya bersama2 rakan se group di office bergegas ke Jaya One..
Anda tahu tak di manakah Jaya One itu?
err..memula saya memang fail la pasal area PJ..
Saya cume ke PJ untuk ke tempat kerja sahaja..
Saya tahu area Puchong je..
Paling2 pun TheCurve and OU..
Tapi nak gi sana senang sebab memang betul2 kat tepi highway LDP..


Dah lama merancang nak celebrate birthday tuk kawan2 yang lahir area July..
Tapi sebelum ni tak berkesempatan..
Jadi, bila dah masuk August baru ada chances...



Saya drive kete..
Tini and Mazilah tumpang kereta saya~
Nasib baik mereka berdua kecil molek..
Bukan apa, kereta saya belum lagi dibaiki..
For ur info, selagi kete kecik tu tak dibaiki, selagi itu la saya tak drive my own baby orange~
Kalau muatan berlebihan, tayar akan disagat body kete yang kemek ke dalam tuh~
Nasib baik tak bunyi apa~
fuuhhh~


Kami antara yang terawal sampai..
Boss kami dah lama sampai sebab dia naik motor..
So, takkan sangkut jammed la kan~
Yang datang total 13 and half persons..
Yang half tu sebab boss kami yang lagi sorang bawak his little girl..
His daughter was so cute..geram je rasa.
Nak cubit pipinya yang tembam..
Kami makan2 n sembang2 sakan sampai la rasa macam tak larat dah~
My big boss ada amik picture kami ramai2..
Maybe tomorrow baru dapat upload here~
NANDOS best tapi saya kalau makan ayam memang susah nak habis.
Cepat muak~
huhu~
Nasi pun tak habis makan..
hmm~
Siap ada lebih..
Bungkus je bawak balik..


Dalam Kul 7.30 kamipun bertolak balik..
Saya hantar Tini ngan Maz balik office dulu.
Then, saya pecut balik rumah..
Jalan agak jam la selepas tol tapi dah smooth back lepas IOI Mall..
Nasib baik sempat nak Maghrib..
Hehe~
Memang berdoa sepanjang jalan agar sempat nak solat maghrib di rumah..
huhu~


Ada sikit je picture yang saya snap2 masa event makan2 tuh..
itupun watak utamanya cuma 3 orang Fiey dengan Maz and Tini..
Saya sendiripun tak ada sebab saya sibuk snap picture orang~
hehe~
layan yer..


tak ada kerjaan ambil picture buku menu..tapi cantik kan design nyer~
Maz ngan Fiey..Muka senyum2 tu tengah control lapar..perut dah nyanyi2 tuh.


Tini tengah bagi speech..hehe~

tisu NANDOS...Cantik gak kan tapi blurr sket la~
Sementara tunggu makanan sempat amik gambar pisau ngan garfu~

tempat letak sos..ada 4 perasa iaitu..tomato, garlic, hot and extra hot..
Bekas itu nampak klasik la~

Sebaik sahaja makanan sampai kami terus ngap2..
Dah tak de masa nak snap2 picture bagai..
Pic makananpun x sempat nak snap..
Ada fries, salad, coleslaw, kentang bakar with sosej..
Then, ada ayam quarter 4 ketul sepinggan..(sekor sepinggan..)
Sepinggan untuk 4 orang la kan~
Nasi semangkuk untuk 2 orang..
Sedap tapi tu la~
Perut minta STOP awal...
Member kata saya ni tak boleh bawa makan buffet sebab RUGI..

Teringin nak makan kat Soeul Garden..
Member2 kata best..
Dah bukak cawanganpun kat IOI Mall.
Dekat sahaja~
Tapi tak tau la bile..
huhu~

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics