Followers

Sunday, August 30, 2009

PC saya dah nazak..

Semasa saya taip entry nih PC saya masih ok..
Harap2 saya mampu taip etry ni sampai habis dan publish..
Kalau lepas itu die nak pengsan lagi..pengsan laaa~

Dah 2 hari tak taip pape entry..
Dan dah 2 hari jugak la tak sempat nak blogwalking ke blog member2..
Mintak maaf banyak2 yer..
Saya agak busy 2 hari lepas..

Semalam pergi membeli belah di Giant bersama mak ngan kakak..
alamak tangan mak sya blur laks..
gelas itulah yang kami beli..

My sis berbaju biro..
Duta Troli.(lalala~)


Tujuan penting ada 5..

1) cari gula..(sebab kat area rumah dah kehabisan..)
2) cari ayam golek..(sebab ada guest datang umah time berbuka..)
3) cari ayamas drummet crispy..(kat pasaraya area mah dah kehabisan gaks..)
4) cari gelas2 minuman tuk raya~
5) cari alas meja cantik2..

Pendek kata kelima-lima matlamat tersebut tercapai siap ada tambahan2..
Biasalah kan..
Kalau dah shopping tuh..

Antara barang x penting..

5) coklat tudor gold..2 buku..sedap woo~(cosway ada jual)
6) mister potato chips..2 bekas..
7) strepsil vitamin C..(Mak nak beli..)

Belanja adalah dalam RM200++ kat Giant..
Sempat saya snap beberapa picta menarik..
pertama, bantal nih.. bantal tuk rayapun ada ka?



then, cawan MERDEKA..
Tapi saya x beli..



Dapat hadiah sampingan pulak tuh..

1)Buku Kupon Giant sempena raya..



dengan

2)setem (kalau kumpul at least 70 keping dah boleh beli 20cm Fry Pan dengan harga RM3.90 dan Harga sebenar RM80.00..) tapi baru ada 13 keping..

Lepas je habis shopping, pergi bazar pula..

1 comment:

Asu said...

Hehe..nak dekat rayya ni memang sume benda diorang nak rayakan..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics