Followers

Saturday, August 22, 2009

Kita lihat siapa yang kenaaaaa...TAG!

1.copy award ni untuk diletakkan dalam belog anda.

nah inilah die award yang cam kontroversi jer..hehe~


apepun picta nya saya totap shukee..thanks ye LADYKIKI..

Tapi tu la..seksi sgt la award nih..
ehehe~



2.nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini:

6 fakta menarik yer..

jap2 nak pikir and digest..nak lontarkan ayat2 dramatik dan bombastik..


1 : yang pasti ladykiki nih cantik..menarik..pandai bergaya..saya suke tgk gaya die..

2 : dia nih happy go lucky..banyak kawan..suke gi jalan2 cari makan dan share kat blog..

3 : dia ni suke amik gambar.photography..dan juga gile bergambar..tengok sendili la kat blog die.banYAk picta2 menarik..

4 : sarawakian dan yang bestnya die cuti hari isnin..menarik kan..(tul kan?)

5 : blog die kaler warna warni..menarik..dan dia ni sangat rajin update blog..kadang2 dalam sehari tu ada sampai 3-4 entry..mari terjah blog die ye kawan2..

6 : die memang menarik..kalau idak x de la saya tertarik nak singgah blog die..

yeah..cukup simple tapi bombastik kan..
ikhlas tu dari hati nurani saya..
hehe~


3.setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri:

Alamak banyaknya sampai 9..adeh, ape nak gebang nih..?


1 : kita sama la ladykiki..sayapun x gile shopping lepas dapat gaji..normally saya akan beli bile terberkenan dengan sesuatu 'on d spot' la~

2 : saya mmg gile internet la kan..
Balik rumah je bukak PC dulu siap2...hehe~
bukak blog sendiri..blogwalking.. bukak FB (tapi x segile layan blogwalking la kan..hehe~
tapi agak malas nak update post..kena tgk mood la..
maknanya di sini, lebih byk blogwalking dari godek blog sendiri..agaga~

3 : saya ni memang selalu jujur..nak tipu pun x pandai..kelentong apatahlagi.. apa yang keluar dari blog nih dan mulut saya memang TRUE la..
tu yang kadang2 boley buat orang terkecik hati..
padahal x sengajapun..dan x bermaksud apa2..
huhu~

err...3 cukup la yerr~hehh

4.pilih 10 orang penerima award dan describe tentang mereka:

err..saya bagi kat 6 orang je la..dan juga kepada sesiapa yangberminat..


1.ZEZE (kawan sekolah TIKL tercinta~sedang bercintaan dengan MrEzz)

2.FARAHDILAH (kawan baik semasa jadi student di UTM dulu~sekarang bekerja di senai)

3.KAKYONG (kawan sekolah from form 2 till now on.sangat baek dam mamanya kami kami panggil BONDA)

4.YATIESAKURACHAN (adek junior yang suke follow saya from sekolah at puchong until pindah TIKL(gurau je..). nak jadi arkitek..

5.FARIEYNA (blogger yang baru je follow saya..thanks and terima la tag x seberapa ni)

6.KHAIRUL NADIAH (kawan sekolah di TIKL tercinta siap jadi dorm mate dorm Jasmine dulu..pehtu jumpa di UTM.)

7.MEREKA (sesiapa yang layan post ni..)

8.DEMO (sesiapa yang terbaca tag nih..)

9.ANDA (sesiapa yang jengok blog nih..)

10.KAMU (kepada sesiapa yang berminat nak buat..)


Fuuuhhhh~
Habis sudah..
harap2 LADYKIKI pueh hati la yer..
Panjang nih..
Amek masa 2 hari tuk settle kan..
dasat x dasat la~

2 comments:

KiKiHanakO said...

hehhehe.. aduhhh mmg follower blog saya lah kamu ni kan.. tq² semuanya betoii.. =)

noorafzan.blogspot.com said...

weweee~
saya mmg follower sejati..
ehehe~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics