Followers

Sunday, August 30, 2009

Pergi Bazar pulaks...

Semalam menu spesel Ayam percik versi Kelantan -->makcik saya kata sedap..
Kami beli 2 ketul..(quarter belah peha..)
Habis RM10 hengget dah kat situ..
Tambah Air jagung 2 plastik besar(habis RM4) --> sedap sangat..
Murtabak daging n ayam (RM4 gaks) --> kali nih tak sedap..
Ada beli sayur kacang goreng telur..
Mak teringin makan Soto..(beli 2 bungkus)
My sis beli Mee Sup -->tapi mmg x sedap..nyesal beli..

Ada beli 3 jenis kuih..

1) Kuih lapis..
2) Kuih puding jagung..
3) Kuih Seri Muka..
Sebab kenyang makan nasi..saya tak sentuh kuih2 ini..

Balik je rumah dah pukul 5..
Solat Asar dan memanas lauk yang dibeli..
menambah lauk ikan goreng..(satu je lauk yang masak sindri..)



Memanaskan lauk semalam (telur goreng masak sos..)
dengan gulai lemak ikan masin feveret ayah..



yang ni laks kerabu mangga makcik bedah jiran saya bagi..sedap sangat..



Dekat kul 7.00 mlm camtu guest tu pun sampai..
yang bestnya dia bawak balik buah dokong 3 kg..
My feveret tuh..nyum2.

Masa berbuka tuh saya uma ambil lauk ayam percik, dan sayur kacang goreng dengan telur beserta kerabu mangga jer..





Memang x leh nak masuk lauk lain..hehe~
Air jagung memang superb..



Habis je berbuka bekas air tuh licin..
haha~

Malam sikit saya menikmati buah dokong tu sambil tengok tivi..
Bila guest tu dah balik, saya try la nak on PC ..
Boleh on..boleh bukak internet..
Tapi x lama lepas tuh dia padam..
On je padam..
Lemah je rasa..
Terus saya merajuk..
Masuk bilik tidur..
Hoho~

Alhamdulillah..
Berjaya jugak saya menghabiskan entry ni tanpa prob..
PC ini baik pulak hari nih..
k, see ya..

kepada yang tag saya..
Nanti saya jawab yer tag tuh..
Kebizian lagik menjelang petang tadi..
hoho~

6 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics