Followers

Friday, August 21, 2009

Rasa macam masa mencemburui saya~ahaks

Erm..
lately, kerja kat office berlambak-lambak..
Activity normal blogwalking kat office terpaksa di limit kan..
Kejap je boley jengah blog kawan2..
tapi still jengah kan..
ok dah kut~

Lepas itu nak update blog sendiripun kemain la payah..
bukan x ada idea..
ada banyak benda nak cerita tapi selain daripada lacking of free time,
my PC yang dah ''tua" tu pun problem..
Bukak benda2 berat sikit die akan "pengsan" seperti biasa..
Dah le lama..
esoknya baru boleh "sedar"
lepas itu picture pulak besar gabak dan kena resize sume dulu baru mudah nak upload..
Yeee..the point is all things mentioned above need extravaganza time to be settled.
Sebab itu kadang2 saya post without any picta..
(banyak betul alasannya..)

Pastu FB pun dah lama berhabuk tak buka.
Saya baru bertemu semula sahabat baik saya masa sekolah menengah dolu2..
Kawan yang banyak bagi saya dorongan dan manjdi saingan tuk score paper dulu~
Kami mmg dapat result yang sama masa PMR before I move out to technical school and she remains there as one of 'genius' student at my old school.
And I become as one of 'loser' at my new technical school.
Seriously I'm have no attention to study hard and no one there can inspire me to score for SPM.
Tapi result SPM tak ada la teruk sangat..

Dapat juga masuk matriculation..
Dan sahabat saya nih pulak masuk PASUM.
Die mmg bersemangat waja nak jadi doktor.
Lepas habis matriculation, kami last jumpa masa her sis wedding.
Masa itu saya bermalam di rumah dia 1 malam.
Miss her so much..

Sekarang nih memang dia dah jadi doktorpun tapi terikat under JPA.
Hopefully one kami akan dapat jumpa..

3 comments:

Fadhlah said...

cita-cita saya pon nak jadi docter gak..tapi docter gigi la..hehehe..tp,allah dah tetapkan segalanya..sejauh man pon kita mengejarnya...kesitu juga takdir kita..but,im relly happy with my life now...pc tu,nanti ada duit beli jer la yang baru.dah tak mahal dah sekrang nie...harga 2 ribu dah ble dapat yang bagus,,dan bukan bagsu sahaja.tapi sangat bagus...
p/s:selamat berpuasa ..

Mamamanja said...

selamat menyambut ramadhan al mubarak

noorafzan.blogspot.com said...

oo..nak jadi doktor jugak ke dulu..
haha~
saya mmg x penah terlintas langsung nak jadi doktor..
cam susah je..
tapi dulu nak jadi peguam..
ahaks..
last2 jadi engineer..

pasal PC tu mmg ada niat nak beli tapi kena kumpul duit dulu la sebab duit dah byk abes byr downpayment kete..
slow2 kayuh..

k, camat pose juge..

mamamanja..
thanks..
yup, selamat menyambut ramadhan al mubarak jugak..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics