Followers

Sunday, March 6, 2011

Beli Tudung Rose Online -Murah je berbanding biasa!

Salam korang!

Hui,saya tengah tunggu parcel sebenarnya. Tunggu tudung best daripada Radiusite.com
Baru dapat email jumaat lepas yang parcel saya telahpun diposkan. Mungkin hari selasa atau rabu nanti sampai.

Nak tahu saya order tudung apa?
Jeng jeng jeng..
Ala tudung biasa sahaja tapi saya berkenan sangat.
Tudung Rose Brown. Ok, saya minta kebenaran copy paste from blog Radiusite.com.

Kod: Tudung Rose Brown (ika suka ;p)
Status: Available!!! - baru restock 24/2

Ika kata dia suka, so saya pun suka jugalah kan. hehe~
Korang nak juga ke? Ada banyak lagi tudung dengan bermacam jenis style dan warna untuk korang grab.
Lagipun Ika jual dengan harga yang paling murah dalam pasaran. Bila saya usyar memang harga biasa RM38 tapi Ika jual dengan harga RM29 sahaja. Apa lagi tak lepaskan peluanglah untuk beli.

So, moh le moh le terjah blog Radiusite.com

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics