Followers

Friday, March 25, 2011

Block sikit-sikit sudahlah woi!

Salam korang!

Huh, hampir-hampir tak update blog hari ini. huhu~
Inipun curi-curi masa ini. Sebab kejap lagi sudah mahu tidur. Esok kerja. Tapi suka sebab sudahpun jumaat. Pejam celik pejam celik sudah jumaat kan.

Tapikan pejam celik pejam celik mood saya makin ke laut. Lagi-lagi dengan environment yang sudah tak seperti dahulu. Keadaan yang buat kitorang semua sudah mula meluat. Dan suka buat muka ketat. Rasa nak berdebat tapi lidah kelu macam kurang zat.

Sikit-sikit di block. Lama-lama tak ada yang tinggal untuk ubat hati yang panas dan ubat tekanan di fikiran. Sudah itu apa nak buat? Senang sahaja. Paling ketara sudah ramai mula memilih untuk pakai smartphone. Yeah, bila lunch hour sahaja, kalau dulu monitor PC yang menyala dalam office yang gelap. Tapi sekarang ini sudah tukar trend. Moniotor kecil yang menari-nari dalam kegelapan office. Saya perhatikam makin ramai yang gunakan kesempatan waktu rehat lunch hour untuk tidur. Yea, tidurpun salah satu kaedah untuk release tension juga kan? hahaha! Lagipun sunnah tu tidur tengahari sebelum masuk Zohor.

 

Sekian luahan saya dari rumah. Sebab kat office sudah tak boleh update blog kan. So, kena spend sikit masa di rumahlah kan.
k, bai!

p/s : zaharuddin.net pun kena block juga gamaknya. Haih!

2 comments:

Isa said...

hahaha.. padan muka, jangan marah aarrr...

Gua pun block juga komputer di ofis gua, sebab bil elektrik gua yang bayar, pekerja di bayar gaji untuk bekerja bukannya menyalahguna harta syarikat.

Rujuk kembali kisah/sirah sahabat2 nabi saw sewaktu menjadi Khalifah, bagaimana mereka membezakan harta rakyat dan harta peribadi.

Begitu jugalah halnya, antara majikan dan pekerja. Ramai pekerja sudah salah faham dalam konsep majikan dan pekerja. Appointment letter yang di sign tu... hanyalah syarat jer... cuba baca isi kandungannya betul2.

Harap maklum.

Anitra said...

Begun, the great itnrenet education has.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics