Followers

Monday, March 28, 2011

Farah Fauzana dan Wahid : Selamat tinggal MELODI

Salam korang!

Hari Ahad saya memang langsung tak ke mana-mana. So, sempatlah saya tengok MELODI. Bila teringat itu adalah kali terakhir Farah dan Wahid sebagai pengacara MELODI, terus lekat di depan TV sampai habis. Masa penutup MELODI itu dorang ada buat sesi sayonara to Farah dan Wahid dan welcome untuk Zizan dan Dira yang akan mula jadi pengacara MELODI next week.

Siap ada kek disediakan untuk mereka berdua. Maklumlah sudah 7 tahun mereka pegang title pengacara program hiburan tersebut. Yang bestnya dorang berdua dapat hadiah daripada Air Asia. Farah dapat tiket ke Paris manakala Wahid pula dapat tiket ke Gold Coast. Pergh..best tu.

Saya tak dapat bayangkan macam manalah gandingan Zizan dengan Dira nanti bila mereka bergabung mengacarakan MELODI yang penuh dengan gosip dan kontroversi artis. Harap-harap mereka dapat buat yang terbaik. Kalau boleh lebih baik lagi. Ye lah walaupun saya jarang tengok MELODI tapi saa tahu ramai pengikut setia MELODI ini. Lagi-lagi orang yang sentiasa mahu tahu perkembangan dunia artis kita.

Buat Zizan dan Dira, kena take note lah  pesanan Farah dan Wahid tad kan. Wahid kata kena jaga setiap kata-kata sebab kata-kata yang keluar itu datangnya dari hati.  Yang Farah punya pesanan saya lupalah pula. Korang tolong ingatkan ye apa dia. Saya betul-betul terlupa. adess~

Apapun support sahajalah mereka k. TV3 takkan pilih mereka berdua kalau mereka tak bagus kan. Farah Fauzana tadipun cakap mereka berdua ini memang best.

Ok da. bai!

5 comments:

Nabiel said...

wahhh~
dah last day dorang ke?
ala..rugi tk tgk smpi habis cmlm..huhu

wazy said...

farah dan wahid lama gak tu selama 7 tahun mengacara melodi,siap ada tagline masing-masing

noorafzan said...

haha..
mesti ada yang rakam masuk youtube.
cer try carii.

noorafzan said...

betul tapi tu la kena ada pembaharuan juga kan.
tu yang tukar.

Barbie said...

If I communaicted I could thank you enough for this, I'd be lying.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics