Followers

Wednesday, March 2, 2011

ChurpChurp ini kenapa?

Salam korang!

Lately saya ada sedikit kebengkekan dengan ChurpChurp. Bukanlah masalah payment ataupun duit tak masuk. Alhamdulillah, ada jugalah yang saya berjaya kumpulkan cuma tak cukup sahaja untuk cash out. Apa yang saya suka pasal ChurpChurp ini kita tak perlu nak update blog cuma perlu aktif facebook dan twitter sahaja sebab kat situlah akan jadi tempat kita gebangkan kempen-kempen menarik untuk kumpulkan pendapatan. Hmm..

Tapikan, lately saya selalu dapat email yang berkenaan Campaign Assignment tertentu contoh macam di bawah inilah kan.Tapi, bila saya log in akaun ChurChurp itu, tengok-tengok tak adapun assigned campaign untuk saya settle kan. Macam kat bawah ini.



Korang pernah alami pengalaman macma saya tak? Cer citer! Cer citer!

ok,bai!

2 comments:

jard said...

pernah.. baru2 neh je. huhu

Elora said...

Hahhaaha. I'm not too bright today. Great post!

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics