Followers

Saturday, March 12, 2011

KEJADIAN TSUNAMI DI JEPUN

Saya nak ucapkan takziah kepada mereka yang terlibat dengan kejadian gempa bumi dan tsunami di Jepun.Tadi di office pun boss-boss Jepun kecoh buka internet untuk tahu perkembangan di negara tumpah darah mereka itu.Tapi ada satu benda yang menarik perhatian saya masa buka FB tadi. Maksud TSUNAMI yang diterjemahkan sebagai;

TUHAN SURUH UMAT NABI MUHAMMAD INSAF

Sebenarnya saya tak tahu menahu langsung berkenaan kejadian Tsunami ini sehinggalah kawan saya call pukul 5 petang tadi semata-mata nak kongsi perasaan yang bercampur baur. Memang menginsafkan. Bila saya balik rumah baru saya online semata-mata nak tengok laporan kejadian. Saya ada tengok laporan daripada BBC dan juga  video-video kejadian tsunami itu. Memang DASYATTTT bak kata Nazmi Raja Lawak 5.

Saya selitkan video untuk korang layankan sendiri.



Perlu diingat bahawa kejadian ini berlaku pada hari JUMAAT.

Ok, bai!

 

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics