Followers

Monday, March 14, 2011

Kaitan Tsunami dengan saya : Jangan buat saya sedih

Salam korang!

Semuapun sudah sedia maklum akan kejadian yang menimpa negara matahari terbit, Jepun. Actually saya agak risau juga sebab company tempat saya bekerja sekarang adalah milikan Jepun. Dalam beberapa minggu lagi akan masuk tahun baru (Kalendar Jepun bermula pada 01 April).

Tiba-tiba dikejutkan pula dengan kejadian sedih ini. Saya tak tahu pula keadaan pejabat dan kilang majikan saya yang terletak di Omiya dan juga yang terletak di Kitakami. Harap-harap tempat-tempat itu tidak terlibat sebab yang saya dengar tempat yang terjejas teruk ialah d Honshu, Tokyo dan juga Sendai.

Harap increment kami tak terjejaslah ye.
Jangan buat kami di sini sedih pula ye.

2 comments:

ayu said...

insya allah semua kan selamat...

Jazlyn said...

I'm not easily impresesd. . . but that's impressing me! :)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics