Followers

Saturday, November 21, 2009

Jadual Bulan Doblas PENUH..

Weekends ku akan dipenuhi dengan majlis kenduri kendara ye..
Kalau orang lain kahwin itu tak apa lagi..
Ini..dengan my sis pun nak kahwin juga masa itu..
Haruslah busy body adik pompuan yang sorang nih..
Maklumlah ada 2 orang saja pompuan gagah dalam family nih..
Kakak (pengantin)..
dan saya..di ulang..saya sahaja..
Mak tidak termasuk sebab mak tidak segagah dulu dari segi fizikal..
harap maklum..

First weekend tu....
Ada 4 jemputan..

5hb December 2009
1) Eny + Atuk lambaianis location = Terengganu
2) Anak kak Midah (officemate saya) location = Puchong
3) Nurul (Officemate location = Perak

Cuba anda semua pertimbangkan dengan akal, adakah logik untuk saya pergi ke tiga-tiga jemputan ini..
logikkah?
Oleh kerana option number 2 tu saya dah confirmkan awal dan mengikut sistem FIFO, Saya pilih majlis itu la..
Memang pening kepala nak pilih2..
Semuanya penting2 belaka..

6hb December 2009
4) Nabil + Ainul lambaianis location = Sg Besi, KL

Second Week...
Ada 3 jemputan..

11 December 2009
1) Sis of my BF wedding location = KL

12 December 2009
2) Muhsin wedding (coursemate UTM) location = Johor
3) Atuk + Eny lambaianis location = Perak

Yang wajib saya pergi ialah majlis yang 11 December itu..
Yang lain belum ada kata putus..
alahai~

Third week..
3 jemputan daaa...

19 December - 20December 2009
1) My Bestfriend at UTM n coursemate location = Kluang

19 December 2009
2) Ada ura2 teman sekolah kahwin gak tapi belum dapat kad.. location = KL

20 December 2009
3) Sorang lagi member sekolah kahwin..tadi baru sahaja call minta address

Yang ini memang muktamad sangatlah saya akan pergi yang first tu..
Sebab daripada masa dia tunang tahun lepas saya dah plan..
ehehe~

Last week laks..
ada satu jemputan..
Harap2 tiada lagi jemputan lain sebab I need to focus on my sis wedding preparation..

27 December 2009
InsyaAllah yang ini memang saya pergi nanti walaupun jauh di Perak..

31 December 2009
My sis wedding..harusla saya busy..
Hari ni majlis nikah sahaja.
Majlis persandingan buat 2 January 2010..

8 comments:

Faarihin said...

Salam kak... samalah kita.. bakal membizikan diri untuk urusan ni juga.. ramai gak kengkawan sy nak kawen bulan 12 ni.. tapi tak taulah dapat pergi ke tak.. umah sy pun minggu terakhir dlm bulan 12 ni.. kalo akk dpt dtg mai lah.. hehehe.. (^__^)

noorafzan.blogspot.com said...

hehe...
meriahkan bulan 12..
cuti sekolah la katakan..

Mrs Nurul said...

pergh belum december lagi dah penuh jadual???????????watheheck.

noorafzan.blogspot.com said...

itu le..
macam meriah kan?

angahfarah said...

salam...
thanks yer.. jgn x dtg..hehe~

Asu said...

bestnya afzan..boleh jln2 around malaysia nih...huhu..

noorafzan.blogspot.com said...

angahfarah..
demi ko farah kusanggup redah highway, masuk kampung..
hehe~

noorafzan.blogspot.com said...

best ke kak asu?
kalau buat hari lain2 bolehlah pergi semua..
tapiii..kena buat pilihan..
huwaaaa~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics