Followers

Friday, November 20, 2009

Cinta hati saya di rumah nih~

Diko ni saya tak tahu la bila bithday dia..
Sudah lupa..
Tak sangka daripada saya masih lagi menyarung baju sekolah..
Sampai saya dah meyarung jaket kerja..
Dia masih lagi di rumah kami ini..
Jadi adik bongsu kami..
Anak bongsu kepada ayah dan mak..

Tengok tu, sempat lagi pose masa nak cakar2 alas meja..
ekeke~

Sebab nak selamatkan alas meja, adik saya angkat dia terus naik meja..
Rupanya ada suprise cake atas meja itu..
Tapi kek itu bukan Diko punya..
Diko tak makan kek..hehe~
Tu kek besday tuk mak ngan incik atan (adik saya juga..)
Tapi birthday bulan 10 combined je dua orang sekali..

Mana nak cari picta adikku Atan nih..
haa..jumpapun picta lama sikit..
Ni la adik saya..
Sapa nak kenal..x sure lak single ke tidak..
muda setahun sahaja dari saya..
ahaks~

ini pulak picta mak saya berlatarkan petai2..
feveret mak tu..



Pepun, happy belated birthday mak..
And also to my eldest sista, baru je 15hb lepas~

6 comments:

Jard The Great said...

hehehe... cinta hati yg takde talian darah ade tak??? ;p

intanurulfateha said...

.sis, kem salam atan! ;p

Anonymous said...

happy birthday to mak akak, your sis and DIKO! =]

noorafzan.blogspot.com said...

jard..
ehehe~
tunggu dan lihat...
=)

intanurulfateha..
atan ye..?
no prob sis..
nak kenenkan ngan sape nih..?
chacha kecik lagi..=)

hanida..
hehe~
diko sambut besday pun tetap diberi frieskies..
x tahu nak bg pe lagi kat die..

Faarihin said...

Salam kak.. wah.. kek sedap tu.. eppy belated besaday ntuk mak akak yer.. (^__^)

noorafzan.blogspot.com said...

faarihin..
thanks ya..
kek tu mmg sedap..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics