Followers

Sunday, November 1, 2009

Jalan2 cari Pasal..

Yup, saya keluar juga hari ni..
Ke Ikano..
After Zohor until before Maghrib..
Tujuan ada 3..

1) nak makan nasi ayam penyet.. unfortunately hari ini dalam sejarah..
Waroeng Ayam Penyet tutup hari ini sebab area tu ada masalah air..
so, terpaksa lah kami makan di Secret Recipe..makan western food pula kan..

2) nak beli 2,3 buah novel sebab novel yang saya beli sudah selesai semuanya..
Last month saya bought 3 books..maknanya saya dapat habiskan 3 novel dalam sebulan..
Kali ini saya beli 3 novel..

3) nak beli something untuk jamuan company...=)

Tapi, saya noticed akhir2 ini saya cepat penat..haus..dan berwajah pucat..
BF memang sedar tapi saya sendiri[un tak tahu kenapa.
Bila jalan lama2 tapak kaki kiri saya sakit..tapi masih gagah lah untuk jalan2..

Mula2 saya ingat sebab pakai high heel (tidaklah tinggi manapun..)
Tapi hari ini saya hanya pakai sandal rata yang nipis..
Dan masih alami benda yang sama..

Adakah saya sudah tak mampu nak berjalan-jalan lama2..?(tak boleh nak window2 shopping selalu..)
Adakah saya tidak cukup rehat.? (tidur cukup rasanya..)
Adakah kerana pemakanan yang kurang seimbang..? (byk makan makanan tak berkhasiat..lately)..

Saya perlu beriadah..mungkin..
Esok kerja dah..
sighh~~~

2 comments:

B E L L A said...

cuba pegi jumpe doktor kak..mende2 kecik pun xleh pndng ringan kdg2..

noorafzan.blogspot.com said...

ye ke bella..
dr bella x leh tolong check ke?
lalalal~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics