Followers

Monday, November 2, 2009

Sudoku games sedikit bosan..sudah tukar ka?

Yup, saya sudah tukar games..
Tidak lagi Sudoku..
Sudoku playstation yang saya biasa layan before tidur sudah mulai rosak..
Sudah tidak sensitif pada sentuhan skrin..
Hmm..
Onlinepun dah limited..ye,hanya untuk layan fb n blogging..

Jadi, saya telahpun membeli game baru..
actually pada suratkhabar selalu sahaja ada game nih..
lagi2 The Bintang dengan Metro..
Tapi, kali ini saya beli dalam bentuk mini pocket..
Kecil sahaja..

Tajuk permainan..

"SEARCH -a- WORD"

Cari perkataan2 yang dikehendaki dalam himpunan huruf yang ada dalam kotak2 empat segi bersaiz 15 huruf(panjang) darab 15 huruf(lebar)..
Nanti saya kongsikan bentuk Pocket Puzzle nih..
Saya boleh bermain di mana sahaja saya berada kecuali di dalam kegelapan sebab tiada bantuan cahaya disediakan..
Tak macam game PC or PSP or HP yang sudah pasti meriah dengan cahaya..
Game ini hanya dalam buku..
Di ulang.. buku..

Saya baru sahaja buat game muka surat pertama..
Cari nama presiden2 Amerika..
Ada 23 orang semuanya termasuklah OBAMA..
Belum selesai lagi..
Susah juga rupanya..
Marilah sama2 isi masa lapang dengan aktiviti berfaedah seperti ini..
K la..
Masa rehat dah nak habis..
see ya~

2 comments:

Dhila tries to write again said...

mmm... ky mmg tak reti main bnde nih...

noorafzan.blogspot.com said...

hehe~
senang je ky..
cume pening kepala sikit la nak mencari kan..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics