Followers

Sunday, November 15, 2009

Alhamdulillah sahaja yang mampu kami ucapkan..

Semalam antara hari paling bertuah buat saya..
Semalam adalah Annual Lunch Party company tempat saya kerja semalam.
Company ni memang dah lama tak buat dinner sebab terlalu ramai golongan pekerja yang mengalami masalah untuk datang party waktu malam..
Lagi2 golongan yang sudah berkeluarga.
Tema jamuan kami ialah 'Masquerade'.
Jadi, beginilah wajah saya petang semalam..

Semalam juga segala perih jerih kami stay back after kerja terbayar sebab kami memenangi 3rd prize..
Daripada 9 group, kami adalah yang ketiga terbaik..
Dapatlah RM300 + Hamper..
Alhamdulillah..
Lepas ini akan ada jamuan untuk meraikan kemenangan kami..

Dan yang buat saya bertuah sangat semalam ialah..
saya dapat lucky draw..
Hadiahnya seperti dibawah ni..
Dapat replika je dulu..
TV 14'..kalau tengok kat gambar tu jenama Haier..

Disebabkan di rumah ni dah ada TV besar, saya niat nak bagi TV tu pada kakak saya yang baru nak 'mula hidup' berumahtangga..
Suka betul dia bila saya dapat TV tu..

Itulah 2 perkara yang berlaku semalam yang buat saya rasa bertuah..
hehe~
Harap2 tahun depan dapat lagi..
aaamiiinnn~

8 comments:

Adam Ruslan said...

Tv, kaler ke tidak, besar ke kecik. Kalau free memang seronok kalau dapat.

Anonymous said...

ooo best gile dpt tv ;)

Faizul said...

wahhh luckynya kamu.
tahniah2!!

noorafzan.blogspot.com said...

amANI..
hehe~
for sure kaler..
tapi kecik je 14'..

Hanida...
tu la..
tergamam gaks la akak..

dude..
thanks..
hehe~

niesz said...

wah!congrate ya!

noorafzan.blogspot.com said...

thanks~

Asu said...

wahhhh bestnye afzan..paling best akak pernah dpt for lucky draw pun cerek plastik.hehe..but kat umah dh ada 4 of it then, so hadiahkan kat housemate for wakaf..hehe

noorafzan.blogspot.com said...

mmg tv ni lucky draw paling mahal penah saya dapt..
alhamdulillah~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics