Followers

Thursday, November 12, 2009

Jalan2 rumah mereka lagiii daaa~



Actually ni lah dia view rumah my sis bakal duduki after married nanti..
This picture kidnapped from my sis's FB..
Saya tak berkesempatan nak bergambar lagi la kat rumah tersebut..
nanti le yer..

Haa..
view in diambil daripada pintu masuk rumah.
So, tetamu masuk umah je terus nampak ruang tamu..
Bilik paling hujung ialah bilik utama dan ada toilet kat dalam..
Bilik tengah yang pintu tutup itu bilik kedua...
Besar sikit daripada bilik terakhir yang letaknya betul2 tepi pintu masuk..
Bilik terkahir tu kakak saya nak buat stor sahaja..

Semalam kami berempat pergi lagi situ..
tapi yang buat kerja hanya kakak saya dan tunang dia..
Plaster lubang2 pada dinding dan sambung lap tingkap..
Mak, ayah dan saya hanya lepak sahaja..

Lepas itu, sempat lagi pergi makan2..
Saya dah save perut tuk makan cheese naan..
nyum2..
terima kasih kepada si tunang kakak saya sebab belanja~
weeee~

4 comments:

sa_ya S A I D A H said...

wahh..seronok dah nk kawin n dah ada rumah sendiri..tebayang-bayang menghias rumah sendiri nanti..hehe..kak afzan bila lagi..hee~~

noorafzan.blogspot.com said...

ehehe~
kalo x tahun depan..
tahun seterusnya..
sabar yer..

minTanG_teLip2 said...

pink kaLe! . . .ngeE! . .kAkak dAh. . adek nYe miLe aGi

noorafzan.blogspot.com said...

adiknye comingggg ssoooooonnn...

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics