Followers

Monday, November 9, 2009

Saya nak kena halau buat sementara..

Ya, saya tahu saya bakal dihalau buat sementara waktu..
Jangan salah faham..
errr...saya kena halau dari bilik je..
Sebab bilik tu akan jadi bilik 'pengantin'..
Saya terpaksa packing barang2 saya keluar daripada situ..
So, bermula dari sabtu, saya dah memulakan process 'packing' barang saya..
Tak boleh nak buat sekaligus..penat..
saya buat sikit2 saja..
Lepas ini bilik tu akan dibersihkan, ditukar perabot dan dihias cantik..

Suka2..
Sebab saya dihalau sementara sahaja..
Lepas lebih kurang sebulan after kakak saya kahwin, dia akan pindah rumah..
So, bilik itu akan jadi saya punya seorang..
Tak sabar..

Tapi tak tahu la lepas ni macam mana..
Dah lama tak tidur sorang..
Sejak balik dari belajar dulu, saya share bilik dengan kakak..
Tapi, saya tetap gembira dan bersyukur sebab dia dah nak sampai jodoh..

6 comments:

LuVidA^^ said...

sis pon cpt la kwen..hee

Anonymous said...

kak afzan bile pulak ni? ;D

noorafzan.blogspot.com said...

luvida..
insyaAllah..
semoga jodoh akak cepat ye..
doa2kan..

hanida..
heheh~
doakan akak ye..=)

Anonymous said...

ntahnye kak afzan
ble nak kawen ni?

noorafzan.blogspot.com said...

bile yang bertanya tu masuk meminang le..

noorafzan.blogspot.com said...

Alhamdulillah~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics