Followers

Wednesday, November 4, 2009

Hari nih penuh dengan kerja~

Alhamdulillah semenjak petang kelmarin dapat kerja..
Tak siap semalam, sambung hari nih..

Kelmarin saya balik lambat sebab cadangnya nak siapkan kerja tapi terpaksa juga tangguh sebab kena dapatkan maklumat daripada orang lain.
Padahal orang lain semuanya dah pulang.
Damn..saya stuck di office sampai jam 6.45pm..
Sempat lagi tunggu maghrib, tapi haruslah maghrib di masjid..
Surau di office nih macam2 cerita tak best saya dengar daripada hamba2 Allah yang pernah stay sampai malam..
Baik saya ke masjid..
Hehe~

Maghrib selesai..
tunggu dulu jam mencecah kul 8..
baru gerak balik..
Tapi hujan memang mengiringi perjalanan saya..
Semenjak petang lagi hujan turun tak berhenti-henti..
Saya memang tawakkal sahajalah untuk gerak balik sebab biasanya kalau hujan, jalan akan jammed walaupun dah malam..
Kadang2 kul 9 pun still jammed.

Telahan saya tepat sangat.
Masuk ke LDP jalan sesak...
Slow je macam siput pergerakan kereta2..
Sepanjang laluan LDP tu jalan sesak sampailah lepas IOI Mall..
Jalan dah mula smooth selepas itu..
Sampai je rumah jam dah menunjukkan kul 9.
So, semalam langsung tak buka PC apatahlagi layan TV..
Kul 10 dah masuk bilik..
tito lagi best..

Kadang2 pikir rasa malasnya nak stay kat office lepas office hour.
Selalunya 5.30 saya terus cabut..
Sampai rumah dalam kul 6.15 or 6.30 ptg..
Kalau balik lewat dari 6.00 ptg..
alamatnya lepas maghrib baru sampai rumah daa~
Sebab masa itulah peak time.
Semua orang berlumba-lumba atas jalan raya masa tuh..
Tapi lumba2 pun still macam siput juga kelajuannya kan..
ahaha~

3 comments:

angahfarah said...

salam..
sabar la yer afzan...tuntutan keje..kan ia satu ibadah... sabr yer...aku kat sini pun kekadg mengalami mslh yg sama...

p/s:rajin2 la yer melawat blog wordpress aku..hhihi~ most update story dlm wordpress...
take care afzan...

noorafzan.blogspot.com said...

salam farah..
thanks ye..
ok, akan ku terjah wordpress ko selalu..

noorafzan.blogspot.com said...

salam farah..
thanks ye..
ok, akan ku terjah wordpress ko selalu..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics