Followers

Monday, November 30, 2009

Terhaarruuu,dah lebih 100..

*STICKY MODE*
ENTRY TERKINI KAT BAWAH YE

Saya rasa sungguh terharu sejak daripada balik JB..
Perasaan nih x de kena mengena ngan projek2 di JB tapi..
Ia dirasakan sebaik sahaja saya terjah blog saya..
Yaaa..followers saya sudah mencecah 100..
Yeay..yeay..
Terima kasih kepada yang sudi follow blog saya..
Saya juga nak bagitau, saya suka orang follow blog saya sebab mereka suka blog saya..
bukan sebab ikut trend..
Apapun sebab musabab anda menjadi followers saya, saya tetap menganggap anda suke blog saya~
dan sayapun suke..
bukan sekadar suke malah sayangkan anda...

Untuk itu, saya dah buat award khas untuk followers2 saya..
Semua followers..
Kalau anda baru je jenguk blog saya dan terklik butang 'follow' kat blog saya nih,
secara automatiknya anda juga layak untuk terima award nih..
sila ambil ye..
tak usah malu2..



Kalau dah follow tu, jenguk2 la blog nih selalu..
sama2 kita sokong blogger2 ok..
lagi satu, kalau ada iklan nuffnang tuh, klik la sama ek?
setiap 'klik' akan membantu saya 'mendirikan masjid' cepat2..
ahaks~

55 comments:

sa_ya S A I D A H said...

hehe..nti saya amek keh..tahniah..glemer dh blog kak afzan ni..hehe

WNA said...

wah followers qemmal tak smpi 30 pun,afzan da 100.cpt dpt pengikut eh :D

Firol said...

TAHNIAH...TERUSKAN BEKARYA DENGAN BAIK...

Faarihin said...

salam kak..wah.. tahniah2.. dah mencecah ratusan tu.. huhuhu.. nant oghang amik ye.. tq2.. (^__^)

AFIQ zainal said...

maceh...m,aceh...

noorafzan.blogspot.com said...

saidah..
x glemer manapun..
yg penting ada yg sudi lawat..

qemm..
x lama dah tu..

firol..
thanks ya..

faarihin..
Alhamdulillah~

abg.Afiq..
sama2..
aceh?

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

huiyooo ramai follower tuuu
aaaaaa

minTanG_teLip2 said...

YeYeh . .kebAbom. bOm. ..dPt AwArd. .. maO gAntunk kt Lam mArkAs

Asu said...

tahniah dear..muahh

noorafzan.blogspot.com said...

elienz..
hehe~

mintang telip2..
silelah gantung mintang..nanti saya pergi tengok yer..

asu..
thanks dear~

Anonymous said...

saya amik award ini oke :)

noorafzan.blogspot.com said...

amekla Hanida..

Anonymous said...

hey..jgn lupe la singgah blog jen tau...ade bnyak crita baru..hehe

noorafzan.blogspot.com said...

baikla jen..

Faizul said...

ada hadiah tak ni kalau polo?

salam terjah!

noorafzan.blogspot.com said...

setakat nih belum ada la..
kalau rajin klik nuffnang, akan ada la..
ahaks~

sonata anak kancil said...

salam....hehehe....akak dah follow ke?udah la tu, cuma lalu2 gitu aje...kekadang tak smepat nak singgah...tengok2 ade award la...tk, datang ke AGK lagik ok!

noorafzan.blogspot.com said...

sonata..
saya rajin je datang kalau blog tu ada update..
hehe~
rajin2 datang tau pasnih..

bigbrother said...

eh gua pun nak jd follower lu..
lu kena syg gua jgk tau.hehe..
gua nak award jgk lol..

bujang_cun said...
This comment has been removed by the author.
noorafzan.blogspot.com said...

bigbrother..
u r welcome bro to pick the award..
paste kat blog bro yer..

saya sayang followers saya..weee~

nadieeyya said...

wahhh leh 'open table' ni bile afzan nak mendirikan 'masjid'...ehehe

besh2 makan free..eheeheh

noorafzan.blogspot.com said...

entah bila la nak naik pelaminnyer..
next 2 years la kut..
doakan keh dear..

Nusin Bin Ahap said...

wah dah glamour nampak.. g jenguk aku nyer.. klik sekali apa yang bleh klik hehhee

noorafzan.blogspot.com said...

x de le glemer mana..
buley la~

Unknown said...

congrats! keep on blogging...

klik iklan exabytes anda ;)

noorafzan.blogspot.com said...

tenkiu cik epal..
teruska klik2..

Hanis Amanina said...

nak jugakkkk.. =D

noorafzan.blogspot.com said...

jadi followers, muleh la amek nur nina..

Sitie BUm BUm said...

=)

ayisy said...

Salam kak. Tahniah. Tertarik dengan perenggan last tuh. hehehe.. :)

noorafzan.blogspot.com said...

hai siti bum bum

ayish..
perenggan last..?
ehehe~=)

Zuwairi said...

huhuhu..

siap kc awards lg..

meh kita sama2 follow~

niesz said...

thanx..nnti niesz amik ek..ehe..

klik nuffnang niesz jgk tau..
teruskan berblogging..
ehe..

13may said...

sempena sokongan ko nak mendirikan mesjid, aku klik ads nuff ko :)

noorafzan.blogspot.com said...

zuewairy..
thanks..
silelah amek award itu..

niesz..
thanks..
saya klik2 iklan niesz tetiap hari..
yeay!

13may..
thanks..
klik2 selalu ye bro..

noorafzan.blogspot.com said...

terima kasih bujang susah..
semoga kita diberkatiNya sentiasa.

Nurmala Mazlan said...

thanks visit me..i'll link u tau

noorafzan.blogspot.com said...

tq nurmala to visit me back~
link jgn x link.
ekeke~

abgdin0003 said...

:)

noorafzan.blogspot.com said...

hai abgdin...
senyum itu sedekah..

ayen =D said...

wah.. tahniah kerana anda bahagia.. hehehe.. ;)

noorafzan.blogspot.com said...

tq ayen..
insyaAllah..
bahagia hendaknya..
ayenpun bahagia kan?
kan?
bila nak jumpa lagi ek?
tg resang..?

anak laut said...

salam....ukhwah,

terima kasih meluangkan masa singgah anaklaut blog..

noorafzan.blogspot.com said...

anaklaut..

sama2..
saling singgah menyinggah..

BUJANG SUSAH said...

Salam dik.. abg nak ngorat leh...? hehhee

Hidayah said...

salam eiduladha..
kita sama layout huhu.
payah kot nak jumpe orang guna layout ni. maybe we r same taste:)
salam kenal.

Hani Syahida ✿ said...

wow..apa rahsia anda menaikkan rating blog? kongsi la..pls..
huhu..

Unknown said...

Salam Nurkasih...Blog yang meriah. Tentu sekali pemilik peramah dan baik hati...

noorafzan.blogspot.com said...

bujang susah..

err..
blushing**

noorafzan.blogspot.com said...

Laman koleksi Hidayah..
salam aidaiadha LKH..
Iyalah..sebijik..sama..
saya memang suka layout ni..
tak bercadang nak tukar dalam masa terdekat nih pun..
mungkin juga kita punya same tase..=)

noorafzan.blogspot.com said...

hani syahida..
petuanya senang.
update entry setiap hari..
lawat dan tinggalkan komen pada entry n shoutbox bloggers yang lain..
itu sahaja!

noorafzan.blogspot.com said...

...
salam..
terima kasih kerana sudi melawat blog saya..
insyaAllah meriah..

Unknown said...

salam...
sme2 lah kte klik ye...
hehe~

ZaridaIshak said...

salam,
ehem... baru folow gak... n nak ambik award nih... boleh kan

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics