Followers

Tuesday, September 1, 2009

Semalam...

Selamat berpuasa hari ke 11 yer..

Semalam berbuka puasa di luar..
Kul 3 dah siap2 nak kuar..
BF ajak berbuka dengan officemates dia.
Tapi kenapa kul 3 dah kuar?lambat lagik tuh?
haha~

Kami pi jalan2 dulu kat shopping mall tuh..
OU kat Damansara..
BF naikan janji tuk belikan saya baju..
ehehe~
Jalan2 kat Jusco jumpa satu blaus yang cantik..
kaler putih dengan corak daun2 hijau..
Bile try jer OK..
Tinggal satu je pun..
Terus beli..
Dah masuk kul 5, gi solat asar..

Then jalan2 gi Popular Book..
Kat kedai buku la kami lepak lama..
Nak tunggu waktu berbuka lama lagi kan..
Saya beli 2 buku novel yang habiss ringan..(bacaan santai je nih..)
nanti saya cite eh pasal buku2 nih..

Lepas itu, cari pewangi kete..
Kete dah tak berbau wangi..
huhu~
Beli glade 'I LOVE U' yang kaler merah tuh..
Wangi tau..
Dah pasangpun kat kete..

Dekat2 kul 7 jmpa ngan member officemate BF dan terus gerak ke restaurant..
Kami ada 7 orang..
4 lelaki dan 3 pompuan..
Kami ke SEOUL GARDEN..
Memang best makan kat sini..
Makan sambil masak...
Tak caya terjah la restaurant ini yang saya tau kat 2 tempat..
OU Damansara dan IOI Mall,Puchong..

Gambar2 nanti saya upload..
Ada geng officemate BF dah amik gambar kami..
hehe~
See ya~

2 comments:

minTanG_teLip2 said...

sEmaLam i coL u. . u x Answer. . .eh2 ciLap Lax . .ternYanYi . .. . besh nYE jLn2. .. x Ajk ite pOm . .sOb3~

noorafzan.blogspot.com said...

Aik.
mintang nak join ker?
x bagitaupun..
lenkali kalu ajak nak itot x?

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics