Followers

Monday, October 18, 2010

Saya pemenang FREE Domain anjuran Dahlia dan iHosterz!!

Salam semua.
Hari ini amatlah sibuk sehingga tidak berkesempatan untuk jenguk-jenguk blog rakan-rakan. Sampai saya hampir terlepas berita berkenaan pengumuman pemenang FREE Domain ajuran Dahlia Journal dan iHosterz. Saya kan pernah join dengan buat entry INI. Saya mula teringat bila saya belek-belek referral summary yang saya baru sahaja masukkan beberapa hari lepas.

Mulanya macam terfikir juga, kenapa link entry pengumuman pemenang itu refer ke blog saya. Tapi dek kerana nak tahu jugalah siapa yang menang kan sayapun terus klik link itu.



OMG ! OMG! nama saya terpilih untuk menang FREE domain setahun. Macam tak percaya tapi itulah kenyataan. Saya lampirkan snapshot terus daripada blog Sis Dahlia sebagai bukti.


Memang saya mahu menukar domain tahun hadapan tapi mungkin sudah tersurat yang dapat pakai domain sendiri tahun ini. Terharu sangat. Terima kasih kepada sis Dahlia dan iHosterz

Domain yang saya mahu gunakan ialah;

>>noorafzan.com<<

Task telahpun diselesaikan. Terima kasih sekali lagi kepada sis Dahlia dan iHosterz

p/s : terlalu eksaited sampai 'terima kasih' tu berkali kali disebut dalam entry.huh!

27 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics