Followers

Friday, October 8, 2010

Review Blog Merah RedMummy the hot blogger!


Redmummy?
Siapa tak kenal? Kalau anda seorang blogger mesti kenal sama ini nama.
Blogger hebat yang dah berapa lama berkecimpung dlaam arena blogging ini.
Hot mama kepada 2 si comel boboy and gugurl.

Honestly, saya dah lama tahu pasal Redmummy.
Masa saya mula aktif berblogging dulupun ProjectAlpha first season sedang berlangsung.
Masa itu Redmummy antara blogger hebat yang terpilih untuk jadi featured blogger for ProjectAlpha.
Tapi masa itu saya hanya pergi blog dia beberapa kali dan kemudian terus tak singgah dah.
Sayapun lupa kenapa boleh jadi macam gitu. Mungkin juga masa itu saya rasa macam blog itu merah sangat sampai sakit mata sikit nak baca.

Beberapa bulan selepas itu Redmummy masuk suratkhabar METRO.
Masa itu terdetik dalam hati ini "eh, ini blogger popular tapi kenapa saya tak terjah blog dia?"
Then saya masuk lagi blog dia tapi masa itu saya memang fokus pada petua-petua yang dia share untuk menjadi blogger yang dikenali dan dapat pendapatan ribu-riban sebulan.
Masa itu teruja habis tapi dek kerana kekangan masa dan memang tak master lagi(err..sekarangpun tetap tak master gak..uhuk..) dalam ber blogging maka sekali lagi saya ignore keterujaan itu. Dan tak masuk dah blog Redmummy. Pun tak sure kenapa ter'lupa'.

Then, bulan Puasa hari tu dapat jemputan nuffnang untuk event berbuka puasa di The Apartment. Teruja sebab masa itu ramai woo blogger hebat mai antaranya Sumijelly, AnakPerak, JAI Teratakarmo dan lain-lain. Paling terkejut sekali ada Redmummy dengan husband dia Sirman. Wah, kemain teruja lagi dapat jumpa face to face dengan diva blogger kita ini. Dan start daripada situ lah ku mula jadi readers tetap blog merah Redmummy.
Baru perasan yang blog dia ada macam-macam. Gosip, tips kecantikan, tips berblog, siap ada kedai online lagi untuk jual koleksi-koleksi handbagnya yang vouge the vass. Kiranya bukanlah sekadar blog personal biasa. Sebab itu ada aura untuk tarik visitors.

Tiba-tiba review pasal Redmummy kan?
Haaa..ada sebabnya.Redmummy ada buat contest woo.. Kalau menang hadiahnya memang berbaloi-baloi gitu. So, jom lah sama-sama meriahkan contest dia. Due dia 08/Oct/2010 (hari ni lor).
=)

p/s : RM, Sorry tak minta kebenaran print screen ur blog page.

22 comments:

Mario said...

good luck yerrr

Nur Suaidah Bachok said...

yeahhhh! gudluck sis :D

lan_ax said...

hoho.. gud luck yer.. panjang gk entry ni.. ada harapan nk menang.. boleh la bersaing ngn 119 org yg join..
http://www.duitlama2u.blogspot.com/

nurayunni said...

bez jgk entri nie..

MOFASAD said...

review blog wa plak...

Unknown said...

hehe....pernah pegi jugak blog dia..tpi biasala..top kan..
ramai sgt yg pergi...
jadi azmi pergi kat blog yg biasa2 je....

noorafzan.blogspot.com said...

mario..
thanks..terharu..

achu..
thanks dear =)

lan..
awak join juga ke?
tahu2 je ada 119..

ayunni..
err..ye ke?
tgh nebes nk review blog popular.
thanks anyway!

MOFASAD..
Next time.
tapi kalau bro buat contest camni gak sure saya review.
hehe~

Azmi..
Mungkin juga itu alasan saya dulu..
huhu~

Faarihin said...

blogger popular tu.. tapi saya lagi tak pernah terjah ke situ.. huhuhu..

teringin la nak terjah..
tapi tu lah..
kita ni sapa lah..
hanya ada blog picisan aje..

huhuhu,..

semoga berjaya dalam contest tu.. (^__^)

cikpia said...

penah gak singgah sekali sekala tapi tak kena ngan selera kot. ramai sangat pengunjung, jadi malas...... lagi syok dok blog biasa2, santai2, leh kenai2....... =)

noorafzan.blogspot.com said...

faarihin..
ahah..
tu la.
dulupun sama gak pikir camtu.
tapi RM ni sangat2 la friendly n talkative.
ok la dia.

pia..
macam blog saya kan.
leh kenal dengan saya. santai2.
=)

velasrizal said...

teringat time kita jumpa dia dulu kan..

noorafzan.blogspot.com said...

tu la.
skang ni blog hang pun dah meningkat naik.
tahniah bro =)

ProfHariz said...

xsilap saya.. Kak red dah lima tahun berblog kan?

noorafzan.blogspot.com said...

ProfHariz..entah la. Memang bertahun-tahun sudah.
=)

kaizen shinobi said...

arghhh aq tak kenal!

hehe

okeh~ joke~ sape tak kenal redmummy nih? ngeh3

laa~ nape lambat roger2 contest dah nak habes baru roger2 T.T

GRuNGe said...

Wah, masuk contest. Good luck yea.

dayah said...

all the best ! ohh contest gitu

ENCIK TIKUS said...

fuyooo

noorafzan.blogspot.com said...

Kaizen.
huhu..
sebenarnya sayapun ingat abes 10hb.
rupanya 8hb..
tu yang cepat2 buat tuh.
sorry k tak inform awal.

grunge..
orait tq =)

dayah..
ahaha..
tq dear.

En Tikus.
Fuyoo..pada Redmummy kan.

hamzah ian said...

kalau la aku g the apartment klcc tu mesti jumpe ko kan.. aku terpakse suruh org len ganti.. argh..

Nabiel said...

redmummy!hehehe..
sape tk kenal kn?kdg2 biel slalu gak terjah blog dia~
sbb mmg suke merah!hehehe..
ZackZuhairi pn meletop gak tuh~hehehe

nway,gdluck afzan~

noorafzan.blogspot.com said...

hamzah..
ahaha..
la ye ke? rugi la tak dpt jumpa otromen.
=)

nabiel..
woppss..peminat merah jugalah ni ye.
merah itu cun la sebenarnya.
menyerlah..
=)

zackzuhari..penah pegi gak tapi entahlah tak betah la kat blog tu.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics