Followers

Tuesday, October 19, 2010

Pengumuman penting : presenting My New Domain

Salam kawan-kawan.
Saya sudah melangkah ke satu fasa baru ye. Saya sudah bertukar domain.
Yippie2, walaupun sedih sebab ranking alexa saya akan jatuh merudummm-dum-sum tahap tak ada rank langsung. Lepas itu pagerank pun akan jadi zero. Harap-harap readers saya tak hilanglah.

Domain baru saya ini daripada iHosterz hasil kemenangan saya dalam contest anjuran sis Dahlia dan iHosterz. Memperkenalkan domain baru saya;


clap! clap! clap!

Selamat tinggal kepada;

snapshot sejurus sebelum bertukar domain.

Actually, tak ada kesan sangatpun sebab saya still guna blogspot. Cuma tukar domain sahaja.
Kena usaha dan usahalah ini!
Gambate kudasai!

Pengumuman penting!

Bloglist dah hilang kawan-kawan.
Saya akan add mana yang saya teringat sahajalah. Adehlah, terlupa pasal ini sebelum tukar domain tadi.

307 comments:

1 – 200 of 307   Newer›   Newest»
«Oldest ‹Older   1 – 200 of 307   Newer› Newest»

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics