Followers

Thursday, October 15, 2009

Cycling Fever~

Yerp..
Last saturday, me and BF cycling at Taman Pertanian Bukit Cerakah..
A promised in comment column to cik intan, I'm upload some pics of mine.
Thanks for BF for those owesome pics.

Lihatlah wajah2 kepenatan..
Pancit sebab dah lama tak bersukan..
Walau penat, tetap happy..

Ini bukti saya berbasikal..
tak tipu tau..
Masa ini memang dah tak larat.
Tu yang tak berdiri tuh..
sakit kaki mengayuh basikal..
Ni pic kat taman 4 musim..malangnya bukan musim luruh ataupun sejuk, tapi musim panas..
suke pic nih.
cam sama je bunga corak tudung dengan bunga yang hidup tuh..
Sebenarnya saya sedang berlari nak naik menara tinjau kat depan nun..
Kalau terlambat terpaksa berebut dengan rombongan pelajar sekolah yang ramai tak hingat~
Ok, last2..ni la BF saya..

x dapat cam kan..?
bagus2..
ahaks~

8 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics