Followers

Thursday, October 1, 2009

Nak tengok tak anak ayam saya?

Anak ayam saya sudah besar.
Ini saya update picta terbaru beliau..
Oh ya, nama anak ayam saya ni SHIRO..
hehe~

Masa saya keluarkan kamera, dipatuknya kamera tu..
cet~

Inilah dia tempat dia tunggu saya menjelang maghrib..
tengah bertenggek atas kerusi tepi tingkap..


Inilah dia duk dendiam jer atas tapak tangan saya..


Dia menjeling kat kamera. Bersedia tuk patuk kalau didekat..


Sekarang anda dah tahu kenapa saya panggil dia SHIRO kan?
Sebab dia kaler PUTIH.
PUTIH = SHIRO in JAPANESE..

5 comments:

sonata anak kancil said...

ayam local ke impot nih? ehhh ayam betol ke?

intanurulfateha said...

.hee da beso nti leh buat rendang!

B E L L A said...

cumeeeeeeeel. jinak pulak tuh. :D
dia mrayap dlm rumah ke luar rumah?

nuar said...

Si Merah nye mane plak? Kalu ade si putih mesti le ade si Merah kan...

noorafzan.blogspot.com said...

ayam local nih..
ayam betui..idup tuh..
berfegup2 jantung die masa saya dukung...
haha~

cik intan..
hehe~
sedap rendang ayam kampung..

bella..
die merayap luar umah..
sarang diepun kat luar gak..

nuar..
si merah bapak ayam tuh..
malam2 duk atas pokok..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics