Followers

Thursday, October 1, 2009

Nak tengok tak anak ayam saya?

Anak ayam saya sudah besar.
Ini saya update picta terbaru beliau..
Oh ya, nama anak ayam saya ni SHIRO..
hehe~

Masa saya keluarkan kamera, dipatuknya kamera tu..
cet~

Inilah dia tempat dia tunggu saya menjelang maghrib..
tengah bertenggek atas kerusi tepi tingkap..


Inilah dia duk dendiam jer atas tapak tangan saya..


Dia menjeling kat kamera. Bersedia tuk patuk kalau didekat..


Sekarang anda dah tahu kenapa saya panggil dia SHIRO kan?
Sebab dia kaler PUTIH.
PUTIH = SHIRO in JAPANESE..

5 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics