Followers

Thursday, October 8, 2009

Berkampung di JB~Part 3

Nak dijadikan cerita, kami sampai lewat..
Nasib baik kaunter tuk registration masih di buka..
Time tu saya dapat door gift berupa number cabutan x bertuah..
keychain projek..
button projek..
n then 2 keping kertas..
1st..tuk undi queen n king..
2nd.. kad ucapan..
macam ala2 'rancangan sampaikan aidilfitri' gitu~

Masuk2 je kami duduk meja belakang.
Kat meja bulat tu sume alumni2..
orang lama la gitu~
Mari2 ushar sikit picta..


Ni picta kak syila n kak anur..gelap sikit laks..
Lupa nak tepek si Zafran, anak Kak Anur yang baru bulan dan nak belajar berjalan..
Ni laks mangkuk2 makanan dan gelas minuman yang udahpun 'selesai' dikerjakan..
mee bandung tu SEDAP sangat..
k, 2 keping kertas tu telah saya jelaskan kepentingannya kat atas..

1st..yg putih..
2nd..yg pink..

Keychain dan button pula..
Ni la antara barisan hadiah cabutan bertuah yang satupun gagal saya menangi..
x bertuah la number tuh..
Saya lak enterframe dengan Kak Syila.
Macam berpakat pula kami punya kaler baju..

Saya, Kak Ikin dan Kak Syila laks..
Ni pulak Kak Is ngan anaknya..
Nape akak x join projek kedua ye..?
ni la yang duduk semeja ngan kami, Kak Easy dan Abg Mazlan..
Semua nih super duper senior saya~
Lepas itu Abg Adam tak bagi chances lama2 sangat kat Abg Mazlan..
Tak percaya..sila rujuk picta ni pulak..
(jangan marah ye..gurau je Kak Easy n Abg Adam..)
Anak teruna mereka Ammar yang cumel..
Ni la pentas projek gilang gemilang pertama yang saya sertai..
Ni side view pentas..
kecik je..
Malam jamuan yang nampak ala2 formal sebelum jam 10.30..
Sebab lepas 10.30, VIP dah pergi..
Macam2 permainan yang kami buat sampai nak pecah perut menahan ketawa..
Persembahan adik2 lambaian pun boleh tahan lawaknya..
Mereka ada improvise iklan2 raya dalam TV..

Bila acara hampir tamat, kami ambil peluang tuk bergambar beramai-ramai..
Tapi, kamera saya 'pemalu' time nih..
Err..sebenarnya saya saja tak bawa keluar..
Kalau saya sibuk ambil gamabr, tak adalah saya dalam gambar2 nanti kan?
bijak2..alahai~
Ni pictanya..
Dari kiri, atas; AbgSport, AbgMazlan, AbgAfiq, K, AbgAzwar..
Dari kiri, bawah; Aufa, Fizah, saya, KakSyila, KakAnur, KakIkin, AbgPilo, Aimi..

Jam dah dekat 12, baru kami mengundur diri..
Kali ni saya, Kak Syila dan Kak Anur gi Rumah Tamu..
Lepas je kemas2 bilik dan diri, kami tertidur dengan baju2 jamuan sekali..
penat sangat gamaknya..
Bangun2 je kena subuh dinasour.
Tak sedar diri sampai ke pagi..

Err..rasanya kena buat part 4 la..
Banyak lagi nak update..
ahaha~
see ya~

2 comments:

Faarihin said...

salam.. wah.. bersambung lagi cerita ini ya.. bestnya aktiviti cam ni.. bila sy nk de program cam ni gak.. (^__^)

noorafzan.blogspot.com said...

awak ada join kelab kat kolej x?
kalau join sure ada chances nak de program camnih..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics