Followers

Monday, October 5, 2009

Perhimpunan besar-besaran di Pagoh???

Betul ada satu perhimpunan yang boleh dikatakan haram juga la kan..
Kat RNR Pagoh..
Kecoh memang kecoh..
Masa kami on da way nak balik KL from JB semalam, kami berhajat nak singgah kat perhentian Pagoh..
Tapi, tak jadi..
kami hanya pergi mengisi minyak kereta je..
Nak tahu kenapa?
sile rujuk video kat bawah nih..

video

Gila tak gila la perhimpunan haram nih..
Kami tak berani keluar takut dapat hadiah percuma..
Kalau terkena kat muka, lagi haaruuuu~

Memang selalu ke RNR Pagoh nih jadi macam nih?
Sapa nak jelaskan..
Peniaga2 kat RNR tu ada tak jengah sini tuk wat penjelasan..?

5 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics