Followers

Friday, October 16, 2009

I will be off dis weekend~

Cuti 3 hari..
sabtu sampai isnin..
banyak dapat jemputan..

open house ada 2,3 rumah..
jemputan majlis kahwin ada 2 jugak..
tapi disebabkan saya hanya satu dan bukan 2 atau 3..
Maka saya terpaksa la menolak jemputan2 yang banyak itu dengan memilih hanya satu..
Ituun sebab jemputan itu dah dirancang awal..
Member tu pun dah sound awal2..
Rasanya sejak bulan 3 itu hari..
Utamakan yang utama kata orang..

So, minta maaf banyak2 pada kak yong dan kak ila sebab tak dapek nak pergi majlis open house kamu~
Saya akan ke Kelantan..
Yup, Kelantan ya kawan2..
Sahabat masa zaman U dulu nak kahwin..
Mereka dah bercinta since zaman U dulu..
Kedua-dua pasangan itu saya kenal sebab satu fakulti..
Tapi saya lebih rapat dengan yang peempuan sebagai coursemate..
Tahniah ye Jetlin..
Nama penuh dia Zaslin Shuhaina..
Pasangannya Saiful..(nama penuh tak sure..malas nak check kat kad jemputan..)
Buat kamu berdua telah kusediakan hadiah spesel..
tungguuuu~
nanti saya reveal hadiah..(tapi yang dah dibungkus cantik la kan..isi hadiah tetap rahsia.)

Kami akan bertolak esok..
Ahad selepas majlis, kami akan betolak pulang ke KL..
Lagipun, ada yang tak dapek cuti isnin..
tu yang terpaksa pulang awal..
Doakan keselamatan saya pergi balik ya kawan2 blogger..

p/s : dengan ini bermakna saya akan OFFLINE sampai ahad~ kalau ada entry pun saya wat autopublish..

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics