Followers

Monday, October 19, 2009

Review tentang Blog-Blog Bicara Sempoi


Alhamdulillah,
Sehari sebelum saya ke KB itu hari,
ada satu group telah meninggalkan jejak..

Blog-blog Bicara Sempoi memilih blog saya tuk join group mereka..
Pepun thanks ye you all..
Sorry lambat accept sebab i'm off for 2 days~

Syarat2 kena letak link blog di blog nih..
ok, first saya letak kat post nih..
klik sini ye untuk ke blog nih..
then, saya dh letak under hotlinks widget blog nih..

then, kena bagitahu tujuan berblog..
Alasan yang paling munasabah ialah 'saya suka menaip'..
Alasan paling sempoi saya nak kongsi apa sahaja rasa yang saya rasa patut kongsi..
lagi2 dengan teman2 blogger yang tak berhenti menyokong..
tak kurang juga yang bagi nasihat berguna demi membantu bloggers yang lain..

ok, done~
saya nak pergi ke step 4 iaitu isi borang laks..
see ya~

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics