Followers

Thursday, October 29, 2009

Tolong topupkan...boleh?

Last few days..

Mesej masuk..

"tolong topup"

Abang saya minta tolong topup kredit..
Saya yang baik hati lagi budimanpun turun la ke mesin ATM yang jauhnya beberapa tapak je dari lokasi PC saya di office.

Tadi..

Ayah call..

"b**a*g, tolong topupkan untuk ayah, nanti balik ayah bayar balik"

Once again, sayapun turun ke mesin ATM itu semula.

Entah2 esok..

" b**a*g, nak topup celcom 10, maxis 30, cukup bulan aku bayar"

Kakak tercinta lak guna taktik sama..
tunggu dan lihat la sok ye..
Gaji dia masuk lambat lagi tuh..
Hmm..Tiba2 saya rasa macam nak meniaga topup lak..
aci tak?

p/s : hari nih balik lambat lagi..commitment itu penting..

9 comments:

Faarihin said...

Salam.. situasi kak afzan.. sama je ngan akak saya.. masa blajau saya slalu minta dia org topupkan.. kakak yg baik.. mestilah topupkan.. hehehe.. begitu juga kak afzan, anak n adik yg baik mestilah kena topupkan.. dia org dpt gaji.. tuntulah balik.. hehehe.. (^__^)

intanurulfateha said...

.dpt pahala kak! ;)

Taz Jaafar said...

kak! topupkan adik pulak kak. hehe :P

noorafzan.blogspot.com said...

faarihin..
jadi yang terbaik tuk org tersayang..
betul2..

cik intan..
Alhamdulillah..

taz..
adik topup mintak kat mak..
keh2..

Ummi Amani said...

Salam...
Demi yang tersayang,apa saja untukmu kan. Tak rugi murah hati nanti rezeki bertambah.

B E L L A said...

hehe besnye dpt adik cmneh.. :D

noorafzan.blogspot.com said...

ummi amani..
semoga rezki bertambah ..
aminnn~

bella..
best kan..
bellapun boleh..

izzatiliyana said...

salam..
tlg topupkan untuk saya blh..sangat urgent..rm5 pun tak apa..untuk digi..tlg sgt..saya merayu..demi allah..betul2 memerlukan

izzatiliyana said...

ni no saya..tlg saya..sgt2 urgent..
0103729285

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics